Rumpe til frokost

Categories Outfit


Blazer: H&M
Genser: Gina Tricot
Jeans: H&M
Sko: Day Birger et Mikkelsen
Belte: Selected Femme


 

Idag sto det rumpe på menyen. Neida, ikke fullt så dramatisk. Jeg var på pressefrokosten til Change Lingerie idag morges og var vitne til en forrykende undertøyskolleksjon. Jeg var så heldig å få med meg et sett undertøy, og det er helt latterlig hva matchende undertøy gjør. Jeg er altfor dårlig til å kle meg i matchende undertøy (hvis du lurte), men det er ikke så mye som skal til for å føle seg litt fresh! Jeg digger forresten at jeg kan dra frem kortere bukser fra skapet og digger jeans som dette. De er enkle og passer til alt. 

Jeg har møtt Silje på en rekke arrangementer den siste tiden, og liker hun super godt. Hun var også å finne på frokosten idag morges, og bak kameraet på dagens bilder. Akkurat nå sitter jeg og jobber på en kafe i Bogstadveien før jeg skal ture videre. Solen skinner og det gjør godt for kropp og sjel.

Har du forresten fått med deg innlegget mitt tidligere i dag om at vi må snakke mer om voldtekt? Hvis ikke kan du lese det HER

Xoxo.

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Rumpe til frokost

  1. Kjempefine bilder av deg Martine 🙂
    Jeg er faktisk heller ikke flink til å ha matchende undertøy, men du får en ekstra god følelse når du vet at du har på deg noe som matcher 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *