Who do you love?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

– WHO DO YOU LOVE –

Jeg håper alle har en finfinfin tirsdag. Jeg sitter nå på Joe & The Juice og jobber, samtidig som jeg sluker en toast med avokado og kylling. NAAAAM! Jeg har vært i møter i dag, og skal straks ha dagens siste. Disse dagene er hektiske, samtidig vanvittig givende og inspirerende. Jeg var nødt til å stoppe forbi Paleet i Karl Johan i stad. Nesten hele bygget var dekket i fine ord, og jeg hang meg ekstra opp i “Who Do YOU Love?”. Jeg vurderte faktisk å skrive meg selv når jeg postet samme bilde på instagram, selvfølgelig med en god dose ironi. Men idag er en sånn dag der ting er fint. Etter at hele klesskapet var dratt utover soveromsgulvet i dag morges, har alt vært kanon bra……. Jeg fant nemlig ut at jeg ikke hadde noen ting å ha på meg i dag morges! 

Jeg en god dag idag, jeg er blid, fornøyd og vanvittig glad. Selvfølelsen er på topp, og jeg er altfor dårlig til å anerkjenne det selv. Er det egentlig litt tabu å si at man er fornøyd med seg selv? I dag evner jeg faktisk å se ut fra den fiksjonen som handler om alt det perfekte, og nyte. Vi blir stadig vekk fortalt at vi skal elske oss selv, og jeg er oppriktig redd for at det gjør at jeg slutter å ta vare på meg selv. Jeg prøver å minne meg selv på at det å elske seg selv ikke er det samme som å gi faen. Jeg unner alle å føle på den følelsen jeg føler på akkurat nå. Følelsen om å akseptere, være fornøyd og være glad. Det er lenge siden jeg har følt på den følelsen jeg gjør i dag, og jeg unner ALLE å føle på den. 

Who do you love?
 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *