Nesten gjennkjennelig

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

– Sponset innlegg – 

Okei, det er muligens en litt sen julehilsen, men! GOD JUL. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke åpnet macen på julaften og 1.juledag – og det var så deilig. Men nå er batteriene ladet opp! Dere som følger meg på snapchat fikk med dere at jeg var hos Spraytanhuset i Oslo rett før jul. Dagene før jul var veldig hektiske, jeg fikk sovet lite, spist dårlig og løp rundt. Når jeg har disse hektiske periodene føler jeg meg alltid dårlig og selvbildet blir nesten ugjenkjennelig. Alt blir feil, og føles feil. Men, så sendte min barndomsvenninne Nathalie meg en melding og lurte på om jeg ville komme til henne og ta spraytan, og det er seriøst mitt beste tips. Nesten, etter is og film. Jeg følte meg SÅ fresh, og selvbildet ble nesten gjenkjennelig igjen. Jeg har anbefalt dette til alle mine venninner, og jeg skal garantert gjøre det igjen. Anbefaler dere å gå til Nathalie, og sende en venninne som trenger å føle seg litt fresh dit! 

Ha en fiiiiin dag.

 

// Marty. 
 

2 kommentarer

2 thoughts on “Nesten gjennkjennelig

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *