Jeg har de siste ukene jobbet med noe veldig spennende, og ikke minst givende. Det er ingen hemmelighet at jeg ønsker å rive opp hvert eneste tabu som er, tråkke på såre punkter og rope så høyt at ingen føler seg alene, verken med seg selv, andre eller egne følelser. Det er bein tøft og ofte så stiller jeg meg spørsmålet om det i det hele tatt er verdt det. For er det egentlig det? Jeg vet ikke. Etter at jeg skrev om ensomhet gikk jeg sammen med VG for å lage en sak om temaet med forskjellige mennesker. Dette har vært givende og ikke minst flott. Sammen med de har jeg dratt til forskjellige steder, besøkt forskjellige mennesker og gjort ett tappert forsøk på å belyse temaet ensomhet. For hva er ensomhet? Hvorfor føler vi på ensomheten? 

Saken kommer som en spesial på nett og i papirutgaven rundt julaften og jeg gleder meg så mye til å dele disse tankene, menneskene og ikke minst – rive litt i de såre følelsene om det å faktisk være ensom. Jeg er takknemlig for muligheten og håper du vil lese når saken kommer på trykk. 

YES!

// Marty. 

7 kommentarer

7 thoughts on “Nytt prosjekt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *