Sen oppdatering idag, men jeg har surra rundt. Nå sitter jeg på Joe & The Juice og jobber. Jeg har trimma litt idag, sov litt lenge og vært i Asker en tur. I går var det siste samling med årets Top Model-jenter og det var SÅ hyggelig. Jeg digger virkelig de jentene! Vi var på TVNorge huset, spiste tapas og skravla. Det er så gøy å høre hva de driver med, planene og i det hele tatt møtes. Jannie, Guro, Benedicte og jeg surret oss ned til Olivia på Aker Brygge litt senere og satt der noen timer før vi tok kvelden. Jeg er så takknemlig og glad for å ha møtt de jentene. Vi er så forskjellige alle sammen, men jeg tror kanskje det er det som gjør at vi har det så gøy sammen. 

YES!

Nå har jeg noen timer jobb foran meg, før jeg skal på JENTEKVELD (endelig) i kveld. 

 

// Marty. 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Late

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *