Ny veske på fire minutter

Categories Inspirasjon


 

Blanding av panikk og ideer sent på sengekanten i går kveld blir surr som dette. Jeg skal på julebord i kveld og lette gjennom alle veskene mine, fant ingen som passet til antrekket mitt og begynte å søke etter ny veske. Ja, det er harry – Men så sykt meg. Denne oransje clutchen er en super gammel slitt sak, og stoffet er en gammel, ubrukelig kjole fra H&M. Båndet jeg brukte tror jeg faktisk kommer fra en gammel skoeske! 

Lurer du på hva i alle dager jeg gjorde? Vel, til C sin frustrasjon breiet jeg meg ut i sengen, bladde frem en liten tube lim og saks. Det behøves ikke akkurat en tryllekunst for å få til dette, men jeg som elsker litt rare, kule og unike ting syntes den ble sikkelig morsom. Jeg har lyst til å gjøre det enda litt mer avansert med en annen clutch og da uten tråd – Som i mitt hastverk og i denne omgang erstattet nål og tråd. 

Jeg elsker gjenbruk, og jeg er blitt veldig flink til å kun kjøpe ting jeg vet jeg kommer til å bruke. Jeg prøver stadig å friske opp tingene jeg har ved å klippe av gamle bukseben, sy på knapper og stæsje opp gammelt i stedet for å kjøpe nytt. Jeg vet ikke om det blir denne, eller en annen spennende sak i kveld, men den skal hvert fall brukes! Woho, stygg eller ei. 

// Marty. 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Ny veske på fire minutter

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *