Grå, små kjølige og lange dager gjør at jeg lengter tilbake til dager som dette. Jeg fikk Barcelonatur i bursdagsgave fra Christian for en stund tilbake og jeg lengter tilbake til sol, is, kos og deilige dager. Jeg vet det kommer igjen, men det er vel lov å lengte litt? Jeg gleder meg enormt til jul, og jeg elsker julen her hjemme – Så tur får vente nå og jeg får lengte så mye jeg vil. Jeg kan uansett anbefale Barcelona på det varmeste. Vi dro ikke til Barcelona for å shoppe, og det tror jeg heller ikke at jeg ville gjort nå heller. Men! Byen har så mye fint å se på hvis man tar seg tid til det, fine restauranter i bakgater og en idyllisk stemning i utkanten av storbyen. Jeg er heldig!!

Christian har forresten blitt tatt ut til VM i desember så STOOORT grattis. 

 

// Marty.

 

1 kommentar

1 thought on “Lengsel

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *