det som betyr noe

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Jeg er ny i gamet, og jeg stortrives. Jeg har ikke blogget ett år en gang, men det har skjedd mye på den tiden jeg har holdt på. Er det lov å si at jeg er bitt av basillen? Jeg vet ikke. Det føles hvert fall sånn. Det å ha muligheten til å skrive, dele og kanskje av og til inspirere er fantastisk. Jeg elsker det å kunne produsere og mene akkurat hva jeg vil! Jeg vet ikke hva jeg vil med bloggen min, hva som er målet eller hva det i det hele tatt kan bli ut av bloggen min. Men det jeg vet er at jeg liker det jeg holder på med, jeg liker å mene og jeg liker å kunne skrive. 

De siste årene har det blitt arrangert VIXEN Blog Awards, der de beste bloggerne blir kåret. Kategoriene er forskjellige, og jeg har spisset meg inn på “Årets Sterke Mening”. Jeg føler den passer perfekt til meg, og med beskrivelsen: 

“Årets sterke mening går til bloggeren som har utpekt seg med én eller flere ytringer som bidratt til å skape økt bevissthet, engasjerte mange til å mene noe og/eller som har ført til en konkret endring politisk eller samfunnsmessig”

Jeg har dette året som såkalt blogger vært med på å bedre helsesøstertjenesten, tatt opp en rekke tabubelagte temaer og ikke minst fått mange tilbakemeldinger på at jeg har gjort en forskjell. Jeg har skapt debatter om alkoholbruk, jeg har skapt debatter om psykisk helse, og ikke minst lært vanvittig mye selv. Jeg er egentlig livredd, men samtidig stolt. Jeg er liten i en stor og mektig bransje, men jeg velger å kicke ass og gjøre en innsats for denne prisen! 
Jeg håper du har lyst til å ta deg noen sekunder til å stemme på med som “årets sterke mening”. Det hadde betydd enormt! Tusen takk på forhånd. 

Du kan stemme HER

 

Marty. 

4 kommentarer

4 thoughts on “det som betyr noe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *