Budsjettkjøp i rosa

Categories Inspirasjon

Friske farger gir energi, det gir glød og det er rålekkert! Rosa er høstens friske, deilige og kule farge. Rosa kan pryde en hvert antrekk, og funker til både middagsselskaper, blåmandager og til viktige jobbmøter. Det er viktig å finne hvilken rosa farge som passer deg, slik at det ikke blir mer kræsj enn fresht! Jeg har alltid elsket rosa, men har ofte følt at det blir for barnslig med rosa – Men rosa funker faktisk til ALT, alltid. 


H&M 30,- 
Nå er det tøft med statement øredobber, som utmerker seg og som gjerne er litt spesielle.For min del blir disse statement nok, og perfekte til alle slags antrekk! 

Jeg syntes det er døds kult, men er dårlig til å bruke slike smykker. For meg er det derfor helt bortkastet å bruke penger på noe som jeg ikke er helt sikker på om vil bli brukt mye. 


Sko: H&M – 199,-
T-shirt: Zara – 99,- 

 

Jeg har lagt min elsk på blazere, som gir både et femenint og stilig utrykk. Jeg har derfor kjøpt denne t-shorten som jeg kan bruke både under sorte enkle kjoler, under blazerere og til skjørt, og samtidig følge trenden, og føle meg fin i rosa!
Mockasiner er perfekt til været som er ute nå. Jeg mener det er for tidlig til å kle på seg heldekkende, varme sko, og da blir disse perfekt  mellom sommer og høst. Har du sett Chanel sine mockasiner? Vel, de er ikke totalt ulike…. 

Hvem takker vel nei til et budsjettkjøp i rosa? 

Marty. 

2 kommentarer

2 thoughts on “Budsjettkjøp i rosa

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *