I går gikk det i ett, men i bunn og grunn er det de beste dagene. De dagene der agendaen er full og jeg egentlig bare kan nyte og oppleve. Jeg sto opp og jobbet litt før jeg tok turen til NRK Østlandssendingen der jeg snakket i Panelet. Det var super morro, og ikke minst lærerikt. Etter turen hos NRK spiste jeg en kjapp lunsj med Christian på El Camino på Frogner, og det var sååå deilig. Det er litt komisk, for før var jeg nærmest allergisk mot salat og den slags. Ikke i ordets rette forstand, men jeg påsto det selv, haha! Men nå elsker jeg det. TVNorge hadde arrangert en liten fredagsdate med oss i Top Model på TVNorge huset, så etter litt kjapp lunsj gikk turen dit. Det var veldig hyggelig å se de andre jentene igjen, og ikke minst Guro som hadde flydd fra Bergen for å være med. Jeg kan ikke få sagt det nok ganger hvor morsomt vi har det sammen….
I dag har Christian fri, og jeg typ 70 % fri, så vi skal ture litt i byen og faktisk på kino sammen med mamma! Jeg tror ikke jeg har vært på kino på to år så jeg gleder meg. 


Vår pressesjef!

Bildedryss//

Marty. 

2 kommentarer

2 thoughts on “yesterday

  1. Ah, den maten så dødsgod ut <3
    De beste dagene er helt klart når det går i ett ^^
    Koselig å samle alle jentene også kan jeg skjønne.
    Kos deg på kino i dag, og ha en fin kveld 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *