Uken som gikk ♥

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

♥ Ukens craving: Melkesjokolade. Trenger jeg å si noe mer? 

♥ Ukens tanke:  Denne uken har jeg tatt et personlig oppgjør, jeg har tatt noen store valg og jeg har tenke mye. Jeg har prøvd å finne ut hvordan jeg vil ha det og hvordan ting skal være. Jeg lover å dele når jeg er klar! Jeg tror man av og til må huske å puste, tenke når man ikke puster også finne ut av hva man tenker på når man ikke puster, og det har jeg gjort nå. 

♥ Ukens sang: “Photograph – Ed Sheeran”. Kjære, kjære Ed. Mhmmmmm….. Den stemmen der altså. 

♥ Ukens øyeblikk: Det beste øyeblikket denne uken er desidert når Norges hockeylandslag slo Frankrike og kvalifiserte seg til OL i 2018. Det var seriøst helt fantastisk og så deilig! Det var ett fullsatt Jordal Amfi, fantastisk stemning og seier, WOW. Heia Christian! 

♥ Ukens instagrambilde: 

 

Så glad, så tilfreds. 
 

♥ Ukens sitat: Alt går bra til slutt. Er det ikke bra er det ikke slutt” – Ukjent/Marie Brekke

 

Marty.

4 kommentarer

4 thoughts on “Uken som gikk ♥

  1. sååå fint, og strålende artikkel.
    Godt å vite at det er noen som har det godt og minst en, som klager ikke. For det er så mange bloggerer i det siste, som klager og gråter( Livet er så hard osv
    Slutt, dere!!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *