For et fantastisk vær! I dag våknet jeg av at solen tittet inn gjennom vinduet og finnes det egentlig noen deiligere start på dagen? Når jeg hadde fått dratt meg opp av sengen spiste jeg frokost og jobbet litt før jeg gikk en tur med mamma. Vi stoppet faktisk halvveis når vi hadde kommet ned til vannet og la oss på et fjell, og det var ordentlig deilig å kjenne solen varme! Jeg er hjemme hos mamma og pappa i helgen ettersom Christian er på samling, og jeg kan syntes at det blir litt vel ensomt å sture alene i leiligheten når han er borte mange dager i strekk, men hjemme hos de er det hvert fall verken ensomt eller kjedelig! 
Nå har jeg spist og skal ture innover til byen for å se Norge-Østerrike i kveld 18.00! Kampen går på TV 2 Sportskanalen så tune in 🙂 Heia Norge

– Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *