Jeg kan ikke tro at jeg faktisk nå har over 44 000 følgere på Instagram. Dette er noe jeg egentlig ALDRI har tenkt over, egentlig aldri har brydd meg om og egentlig heller aldri har klart å reflektere over. Men når jeg tenker meg om… Så er det vanvittig mange mennesker! Jeg syntes Instagram er gøy, og jeg henter selv mye av min daglige inspirasjon derfra. For min del så er min konto noe som skal være morsomt, og jeg poster aldri bilder hvis ikke jeg er i humør til det. Altså, jeg poster ikke hvis ting ikke er bra. Jeg vil at kontoen min skal være positiv, digg og bestå av akkurat det jeg ønsker at den skal bestå av – og det at jeg nå har så mange som velger å følge, er sinnsykt kult. Jeg er veldig opptatt av at prosjektene jeg jobber med og tingene jeg gjør skal gjøres fordi jeg liker det, fordi jeg ønsker det og fordi det gir meg noe. Samtidig er jeg veldig opptatt av at jeg poster for meg, og ikke for alle andre. Jeg tror kanskje jeg må glemme hvor mange som ser bildene jeg legger ut, for når jeg tenker over det oppstår det egentlig en lettere panikk! Men så SYKT kult, og skummelt. 

Tusen takk ♥

Følg meg gjerne HER du også! 

– Marty

1 kommentar

1 thought on “44 000

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *