Løøøøørdag. Så deilig! 

Akkurat nå er jeg i Skien hjemme hos familien til Christian og det er så deilig. Vi kom hit sent i går kveld, etter at jeg hadde vært på Bransjefesten til Moteuka og han på noen andre greier. Det ble også ett par timer ekstra forsinkelse da jeg skulle være så snill og fylle diesel på vei hjem fra der jeg var i går kveld…… og jeg fylt BENSIN! Altså. Jeg har gjort det mange ganger før, jeg er fullt klar over at det skal fylles diesel, men jeg sto altså helt i mine egne tanker. Heldigvis skjønte jeg at jeg hadde surret det til ganske fort, og fikk ringt om hjelp med en eneste gang. En litt dyrere fredagskveld enn planlaget…. Hurra! Det gjelder og ha hodet på plass altså. Tro meg at det var flere som dro “kvinner og biler” kortet i går, men hallo…… 

Uansett, i dag blir en sånn surredag. Vi skal besøke noen, spise god mat, slappe litt og nyte! Sjekk så fine Hanna Martine og Maria var i går da:):) Så gode jenter! 

– Marty

 

1 kommentar

1 thought on “Bensin

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *