Yesterdays feelings

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

T-Shirt: Selected Femme
Bukse: Weekday
Veske: Ilse Jacobsen
Sko: ? 

I går var en vanvittig rar dag. Jeg har så lenge gått og ventet på å dele at jeg er med i Top Model Skandinavia 2016 at det ble helt rart at plutselig alle visste det. Jeg har heldigvis hatt lang tid til å forbrede meg på, meg jeg skal innrømme at det ikke føltes helt sånn i går. Jeg fant ut at det var perfekt å møte noen av jentene i går, kun for å snakke om noe helt annet og bare le litt. Jeg klarte nesten…….. å være tilstede helt tiden. Dagen i dag går til en del jobb, møte, trening, bransjefest på Moteuka i kveld og antakeligvis kollaps etter det! Jeg turer til Skien sent i kveld for å tilbringe helgen der, og jeg gleder meg masse. Det er alltid så deilig å dra dit og bare koble av litt. Forhåpentligvis blir det tid til litt slappings der denne gangen også! 

– Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *