Scandinavias next Top Model

Categories Blogg

Endelig kan jeg dele! Det føles som om jeg har gått rundt på verdens største hemmelighet nå siden midten av Mai nå. Men nå kan jeg endelig fortelle: Jeg er én av seks norske deltakere i den ny sesongen av Scandinavias Next Top Model. Innspillingen har foregått i Portugal og vart i to hele måneder. Sammen med oss seks norske, har vi tilbragt lange, morsomme, spennende og harde dager sammen med 12 andre jenter, seks fra Danamark og seks fra Sverige. Vi har tilbragt tid med jurymedlem og den svenske kjendisstylisten Jonas Hallberg, Lina Rafn artist og X-factor dommer og vår egen IT-girl Janka Polliani! Den nye sesongen fremmer kurver og har med jenter i alle farger og fasonger og det var dette som gjorde at jeg valgte å bli med! 

Jeg er super spent og jeg gleder meg! 

Vi snakker en sesong med fantastiske jenter, sunne forbilder og flotte former og fasonger. 

Intervju med meg og de andre norske deltakerne kan leses i dagens VG. Episodene sendes på kanal FEM hver tirsdag og torsdag kl 21.30 fra 30.august. Neste tirsdag er det førpremiere så følg med på snapchat: Martinehalvs ♥


 

9 kommentarer

9 thoughts on “Scandinavias next Top Model

  1. Veldig bra og gratulerer, men du som legger ut så mye om kroppspress og generelt press, syns du ikke dette går veldig imot den første serien du var med i? Nå er du jo en av de som er med på å skape det enorme presset for tenåringsjenter, men likevel skriver du utallige innlegg om hvor dumt og ødeleggende det er.

  2. Kjære anonyme kommentar over der: Martine fremmer ingenting annet enn det hun står for. Jeg vet ikke om du leste “alle farger og fasonger”? Det kan umulig være et sted som er bedre enn nettopp “Top Model” for å fremme disse poengene. Ser du poengene?
    Nei ærlig talt: Kjære Martine, dette er rett og slett smakfullt og velplassert! Synsing for synsingens skyld eller kritikk for det samme vil alltid eksistere, og hva gjør man? Man blomstrer langt oppe i tretoppene og flyr videre:))) Lykken til, du har nettopp skaffet deg et trofast TV-plaster;)

  3. Så utrolig gøy! Tror dette blir en veldig fin måte å fremme bransjen på, på en mye sunnere og oppmuntrende måte for unge. Det vil gi et videre perpektiv på hva unge vil anse som normalt når det kommer til kropp. Nettopp det at vi kommer i alle farger, former og fasonger, og det skal vi være stolte av. Bransjen vil ikke lenger se ensidig ut! Stå på, Martine! Du er rå!

  4. Gratulerer vel fortjent som er med i top modell.utrolig flott håper du gikk langt.ikke bry deg om hva Folk sier når d er negativ men ta til deg det positive

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *