NEW IN

Categories Blogg



Sort kjole HER
T-Shirt HER
Sko Birkenstock


 

Jeg husker når jeg gikk i barnehagen og kjeftet på mamma fordi jeg måtte gå med en genser eller t-shirt under kjolen min. Jeg er den typen som alltid har brukt kjole, har elsket kjole og sovet i kjole. Det er litt rart, for jeg tror mange kjenner meg helt annerledes. Men når jeg var liten så gikk det i kjole, og da snakker vi ikke en sort enkel som denne, men helst den med mest rosa, glitter og stas. Med joggesko. Tja, og av og til på fotballbanen. Hvert fall! Dette er tilbake på markedet for fullt, og jeg elsker det. Det er så komfortabelt og kult! Jeg har brukt kun en enkel hvit t-shirt under i denne omgang, men det er fullt mulig å både bruke langarmet og forskjellige farger under – IN LOVE ♥

– Marty

10 kommentarer

10 thoughts on “NEW IN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *