YELLOW PANTS

Categories Blogg

Hola amigos!

(Inneholder annonselenke) 

Jeg håper dere nyter sola i dag. Det er jo såååå deilig! Idag har jeg jobbet litt med skole og hatt et intervju som jeg håper jeg kan fortelle dere om senere. Jeg, som den isholikeren jeg har, har selvfølgelig spist is også… To stykker faktisk. Jeg vurderte om jeg skulle dra inn på treningssenteret idag, men fant ut at det fristet mye mer å trene ute – og det var sinnsykt deilig. Lillesøster hang seg på så det var ekstra koselig. Jeg syntes det er så viktig at man trener fordi man faktisk har lyst og fordi det gir deg noe, og i dag ga det meg både energi, sol, glede og kvalitetstid med lillesøster! 

Slenger med gårsdagens diiiiigge bukser fra Selected Femme, som du kan få kjøpt HER


 

Jeg håper hvertfall at dere nyter resten av dagen i finværet – det skal hvertfall jeg :):):) 

– Marty 
 

 

14 kommentarer

14 thoughts on “YELLOW PANTS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *