Naturlig; med falske øyevipper

Categories Blogg

Jeg syntes det er rart å være naturlig. Jeg syntes det er rart når vi kaller naturlig: “å våkne opp fresh uten sminke med falske øyevipper”. Jeg syntes det er rart når vi skryter av oss selv for å dra på trening uten sminke, men med fargede øyebryn, falskeøyevipper og bare liiiiiiittt solpudder. Jeg syntes det er rart at vi ikke har selvtilitt til å stå inne for oss selv, trappe opp og se oss selv i speilet, og jeg er så dårlig på det selv. Vi får skryt når vi forsøker å være oss selv, men hva er det å være oss selv a dere? Vi lever i fornektelse av oss selv, der ingenting er godt nok. Jeg mener, det er greit nok det. Men jeg syntes det er rart, og egentlig ganske synd. 

Jeg elsker å pynte meg, stelle meg og føle meg fresh. Men; det finnes ingenting bedre enn å bare være meg, helt naturlig. Jeg er bare ikke alltid tøff nok til å gå ut fra det perfekte selfielyset, uten maska mi og øyevippene mine. Men jeg prøver, og jeg gjør det. Jeg kunne bare ønske at vi var fler som gjorde det. 

 

– Marty 

1 kommentar

1 thought on “Naturlig; med falske øyevipper

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *