Ukens spørsmål & svar

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Hei gjengen! Jeg håper dere har det fint. Jeg har tilbragt helgen hjemme hos mamma og pappa, og det har vært helt nydelig. Jeg må faktisk ærlig innrømme at jeg fortsatt ligger i sengen, og det er enda mer nydelig. Jeg skal hjem til meg selv i kveld igjen, men først så skal jeg spille en futsalkamp. Det er så kult og det gleder jeg meg veldig til! Siden det er søndag er det selvfølgelig duket for ukens spørsmål og svar, så hold deg fast: 

🍁🍁🍁

Hvordan har du det?

Jeg har det fint! Det skjer veldig mye og jeg er veldig sliten, men samtidig så er det så mye gøy, inspirerende og kult som skjer. Jeg trives rett og slett veldig godt om dagen, med unntak av at jeg har misset alt som heter rutiner. Det savner jeg (og trenger jeg), så neste uke skal det på plass igjen! Takk som spør 💗

​Har du allerede begynt å date?

Det er veldig mange som har lurt på dette, og jeg føler at alle har vært sånn “HÆ, har du begynt å date allerede?!?!?!”, akkurat som at det hadde vært det sykeste jeg kunne gjort. Haha. 

Men nei, det vil jeg ikke si at jeg har. Jeg henger en del med Mr. X, men det er det egentlig. 

Jeg observerte deg og en fyr som var ute og spiste middag sammen. Hvem var dette?

Jøss, det får’n si. Dette var både et litt skummelt og rart spørsmål, haha! Det var nok en kompis, og noe mer juicy enn det var det nok ikke. 

​Er du fortsatt på Tinder?

Nei. Jeg sletta Tinder etter to uker eller noe sånt og jeg traff aldri noen derfra. Jeg har faktisk ikke angret en dag! 

Hvilket plagg tar du på deg når du føler at du overhode ikke har noe å ha på deg?

Kult spørsmål! Jeg har noen plagg som ofte redder meg. Jeg har blant annet en sort buksedress som er like kul til hverdag, som til fest. Den er helt basic og kan pyntes opp og ned – Og den funker veldig fint til en hver anledning 👗 Jeg kan jo si det sånn at den ble brukt tre dager forrige uke, haha! Bra for miljøet, og enkelt for meg 👊🏻

Er du bifil?

Nei, det er jeg ikke! 👫

Hvem heier du på i Skal Vi Danse nå?

Jeg syntes Thea og Sophie er best, og jeg har en liten følelse på at Sophie kommer til å vinne 👯

Hvor er joggebuksen på bildet fra Instagram med deg og søsteren din fra?

Den er fra VILA! 

Hvis jeg ønsker en signert bok av deg, hva kan jeg gjøre da? Skal du ha noen boksigneringer?

SÅ hyggelig. Du kan sende meg en melding på Instagram @Martinehalv. Jeg skal ha noen boksigneringer, men hvor og når det blir, det vet jeg dessverre ikke enda! Jeg gleder meg skikkelig til det <3

Hvilket prevensjonsmiddel vil du anbefale?

Det kan jeg nesten ikke uttale meg om, for det er ikke noe jeg kan noe om. Jeg vet hva som passer meg best, men hva som passer deg har jo ikke jeg peiling på. Jeg anbefaler deg å kontakte helsesøster eller en lege for å få svar på spørsmålet ditt! Lykke til 🤞🏻

Når pratet du med Grunde sist?

For fem minutter siden, haha. 

Hvordan ser topplista di ut på Snapchat nå? 

Skal du ut og reise noe snart?

Jeg skal reise bittelitt innlands, men ikke noe utover det. Jeg har veldig lyst, men ingenting er spikret og klart! 

Hvor kommer du fra?

Jeg kommer fra Nesodden! 

Drakk du alkohol i sommer?

Nei, ingen verdens ting! Jeg hadde ikke lyst på det en eneste gang heller 🥂

Var C invitert på boklanseringen din?

Ja, klart det! 

Hvem er din favorittblogger i Norge?

Den bloggen jeg er desidert mest inne på, er Ida Wulff. Jeg syntes hun skriver og formidler på en kul måte. Jeg liker at hun er ufiltrert – Men ikke for ufiltrert. Jeg liker også godt at hun har en egen boble med henne og leserne sine. Hmm, vanskelig å forklare! Men Ida stikker av med den idag. 

Hva synes du om bloggere som omtaler andre bloggere uten å linke?

Selvfølgelig skal man linke! Noen linker kun når man skriver noe kjempe positiv, men jeg mener at man selvfølgelig skal linke uansett. Hvis man omtaler et innlegg, så mener jeg at det er en selvfølge at man skal linke til det – Uansett om det er positivt eller negativt. For min del handler det blant annet om at leserne mine skal forstå hvilket innlegg det er snakk om! Jeg tror noen tenker at “hun skal jeg ikke gi noe trafikk”, men som jeg har sagt før så mister jo ikke jeg trafikk med å være raus ovenfor noen andre 👊🏻 Det er kult å heie på hverandre! 

Hvem ville du tatt med deg på en øde øy av Tusvik & Tønne?

HAHA, oi. Det er ikke akkurat noe jeg funderer over til vanlig. Hmm… Tusvik, kanskje? Eller Tønne? Nei, Tusvik. Eller Tønne. Altså, jeg vet ikke. Jeg tror kanskje jeg hadde gått for Tusvik, men jeg har ikke noen god forklaring! Haha. 

Nå må jeg se å brekke meg opp fra sengen her og få i meg noe mat. Jeg håper at dere får en fin, glad og bra søndag! Stor klem fra meg 🖤

// Marty 

 

1 kommentar

1 thought on “Ukens spørsmål & svar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *