Hva i alle dager skal jeg gjøre?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag sto jeg i en skikkelig klein og kinky situasjon. Du vet en sånn situasjon der du rett og slett ikke vet hva du skal gjøre? Jepp. De situasjonene der du svetter på ryggen og bare vil bort. Jeg kan dessverre ikke dele helt hva denne situasjonen gikk ut på, og grunnen er at jeg tror jeg klarte å komme meg unna. Deler jeg den, så avslører jeg meg og det kan ikke skje. Men! Det fikk meg til å tenke på noen andre kleine hva-skal-jeg-gjøre-situasjoner… 

🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🙋🏼

Hva gjør du når du møter noen du har unfollowet på Instagram?

Er det ikke typisk at man ikke har truffet et menneske på to år, at man slutter å følge dette menneske på Instagram og at man så to dager etterpå treffer dette menneske? Okei, sånt skjer hvert fall med meg. Jeg er jo av typen som føler at det ikke er vits i å følge mennesker man ikke inspireres av, mennesker man er nysgjerrige på eller gode venner med (selv om det er venner som aldri deler noe😂). Jeg tenker at sånn er det faktisk bare, og da får man si hei og være kul. Man kan jo egentlig ikke bry seg om det… Eller? 

Hva gjør du når du får servert mat du ikke liker?

Aaahhhh… Jeg hater når det skjer og spesielt hvis jeg er i et litt finere selskap. Okei, ikke det at jeg er så ofte i fine selskaper, men dere skjønner. Det er ikke kult å sitte i et jobbmøte, få servert noe og føle at jeg må spise. Jeg er litt dårlig på å si ifra i sånne settinger, og må jeg spise – Så spiser jeg. Men det er ikke få ganger jeg har byttet tallerken med noen jeg har vært sammen med… 

Hva gjør du når du treffer på en du har ligget med når du er sammen med en ny flamme?

HAHA. Om det er mulig: Gå forbi og lat som ingenting. Nei, skitt. Jeg blir svett på ryggen bare av å tenke på det. Man kan jo ikke noe for fortiden sin, så man må jo bare takle det – Men det kommer jo helt an på. Herregud, her er jeg blank. Det kommer jo helt an på situasjonen! 

Hva gjør du når du treffer på en person som åpenbart kjenner deg, og du ikke har peiling på hvem personen er?

Stort sett så funker det å bare spille med. Nå hørtes det ut som at det skjer hver eneste dag, og det kan jeg forsikre deg om at det ikke gjør. Men, det har skjedd… Flere ganger. I en sånn situasjon er det veldig typisk at man må rekke noe og har litt dårlig tid, er det ikke?

Hva gjør du når du har matchet broren til en venninne på Tinder uten at du vet at de er søsken?

Dette har jeg prøvd. Jeg var på fotballtrening og snakket med en venninne. Hun snakket plutselig om broren sin, og jeg spurte hva han het. Hun sa navnet og jeg bare “åja, er det han som *******”… Det var det og jeg skjønte at det var dødt løp. Kanskje like greit. Jeg liker hun godt, men ikke som svigersøster tror jeg… HAHA! 

Hva gjør du kaller en person for feil navn?

Dette har jeg ikke så god erfaring med, men om det har skjedd? Ja. Spesielt når det har kommet nye på fotballaget og sånt. Jeg føler litt at det kommer an på situasjonen. Kaller du en date feil navn er det litt mer klønete enn om du kaller en du akkurat har møtt på fest for feil navn. Uff, jeg håper aldri jeg blir kalt feil navn av en date, haha! 

Har du noen andre sånne situasjoner? I så fall: La meg få høre! 😅

// Marty 

 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Hva i alle dager skal jeg gjøre?

  1. Vel… æ har kalt storebroren min for mamma en gang æ henvendte mæ til han… ANER ikke kor det kor det kom fra men fy f det var flaut 😂 of et annet akward moment var da æ kom over profilen til eksen min på møteplassen. Ble litt svett sv tanken på at han kunne se at æ hadde besøkt profilen. Dette var da ETTER det hadde vært slutt en stund..

  2. Hva gjør du når du og kjæresten skal på date, og dere ikke har avtalt hvem som betaler, og dere ender opp med å ikke kunne betale?

  3. Artig innlegg😊
    Bare et spørsmål: merker folk om man slutter å følge dem på Instagram? Man får vel ikke noe varsel, og de færreste har vel kontroll på hvem som følger seg?
    Jeg har vel ca 250 følgere, og om noen av dem skulle slutte å følge meg har jeg overhodet ingen oversikt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *