Ja, jeg ser annerledes ut!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Yes, de som har kommentert at jeg ser annerledes ut om dagen har rett. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å si et eneste ord om det, rett og slett fordi jeg føler at den slags ikke akkurat er av noen nyhetsverdi – Men siden så mange har sendt meg meldinger og kommentert det så velger jeg å skryte litt av det. HAHA! Det er faktisk ganske så kult at noen i det hele tatt har lagt merke til det, for de tre siste gangene jeg har gjort noe liknende har så vidt mamma lagt merke til det. Men, denne gangen gønna jeg ordentlig på og jeg ble SUPER fornøyd! Til og med C la ordentlig merke til det – Og det sier litt… 

Hvis du er en av de som ikke har lagt merke til det, så har jeg farget hele håret. Så nå er jeg ORDENTLIG blond! Det er første gang jeg har farget hele håret og jeg må ærlig innrømme at det var ganske så skummelt. Jeg er nemlig livredd for å ikke bli fornøyd og for at det ikke skal bli sånn som jeg ønsker – Men denne gangen traff frisøren blink. 

Flere har spurt hva jeg egentlig har gjort, fordi de sliter med å få den samme fargen selv. Jeg har prøvd altfor mange ganger uten å bli fornøyd, og for min del så har striper aldri fungert helt – Så jeg måtte ta hele sveisen (i tre forskjellige farger faktisk). Første dagen gikk jeg med hetta på hodet fordi jeg var så lys, men etter som dagene har gått har jeg bare blitt mer og mer fornøyd. 

Så det så! Nå sitter jeg og skal jobbe litt. C er på trening, leiligheten burde virkelig vaskes, vaskemaskinen står og går og jeg gleder meg bare til i kveld når vi skal dra og grille hos Camilla og Andreas! Takk for alle hyggelige kommentarer på sveisen a dere 📸💇🏻

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Ja, jeg ser annerledes ut!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *