Dette skjedde i forrige uke:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei folkens! Ny uke, nye muligheter – Er det ikke det vi sier? Akkurat nå befinner jeg meg hjemme hos mamma og pappa. Vi dro hit når vi kom hjem fra Gjøvik i går, ettersom bilen vår sto her og fordi det fristet litt mer med middag hos mamsen enn riskaker hjemme hos oss. Hehhee. 

Først vil jeg egentlig bare beklage litt, for det har vært litt teknisk trøbbel på bloggen i helgen. Innlegg har publisert seg dobbelt og noen innlegg som ikke skulle ut enda har kommet, og så videre… Jeg har stresset som en GAAAL, men nå skal alt være i orden. Fjo. For dere er det kanskje ikke noe stress uansett, for det er kanskje bare litt underholdning – Men for meg er det nærmest krise, haha. 

Jeg tenkte å oppsummere uken som gikk for dere, så heng på:

🍔 Ukens måltid: Det tror jeg nesten må bli årets første uteburger som jeg spiste sammen med pappa på lørdag! Hamburger er alltid digg, men med solen som varmer i fleisen er det ekstra digg.

🍀 Ukens opptur: Det tror jeg må bli at det går fint med bloggen, ting i kulissene og alt som skjer. Jeg jobber MYE om dagen, men jeg stortrives og da er det faktisk (nesten) bare moro! 

🥀 Ukens nedtur: Jeg skal være ærlig å si at forrige uke var en uke bestående av enormt mye følelser. Det har skjedd litt som jeg må vente med å fortelle, men det skjer også ting i mitt “hockeyfrue liv” som tar på. Alt er fint mellom meg og C, det er bare mye greier rundt som påvirker mye. Men, alt order seg vel med tiden! 

☀️ Ukens YES: At solen varmer, at våren er ankommet og at snøen forsvinner. SKITT så deilig det er! Jeg føler meg nærmest som et annet menneske når solen skinner. I vinter når det var på det aller kaldeste skulle jo jeg egentlig kjøpe med en ny varm vinterjakke (som noen kanskje husker), men jeg endte jo opp med å kjøpe meg en vårjakke, og jeg ELSKER den. Alle syntes jeg var litt teit når det skjedde, men jeg angrer ikke noe 😁

Dette er den berømte jakka:

👁️ Ukens tanke: Jeg har tenkt mye på hvor mye andre egentlig påvirker meg. Jeg fikk noen slag i fleisen forrige uke, som også har vært en del av denne følelseskarusellen som jeg satt i forrige uke. Hvorfor bryr jeg meg egentlig om hva andre mener? Mennesker jeg ikke lenger kjenner, mennesker som tror de kjenner meg eller mennesker jeg ikke aner hvem er? Jeg hater faktisk at jeg gjør det, selv om jeg forstår at det er mennskelig. Jeg er jo egentlig så selvsikker og trygg, og det plager meg at jeg tidvis lar andre bestemme hvordan jeg skal ha det! Det er virkelig noe jeg jobber med 👊🏻

🗣️ Ukens mest leste innlegg: “Når datteren din er en hore”, skrevet av pappa. Du kan lese det HER

👎🏻 Ukens skjerpings: Jeg har egentlig vært ganske flink på treningsfronten i det siste. Jeg har spist mat som har gitt meg energi og overskudd, og jeg har følt meg bra. Forrige uke var jeg dårlig, og det merkes på absolutt ALT. Denne uken skal jeg være snill mot meg selv og komme tilbake til gode rutiner! 

📽️ Ukens serie: Hmmm… Jeg tror nesten ikke jeg så på TV hele forrige uke. Jeg så på Paradise Hotel og Heimebane liksom. Heimebane har jo fått denne tittelen siden den begynte å gå på TV, så dere har antakeligvis fått med dere at jeg liker den serien rimelig godt. Nei, jeg har faktisk ikke noe tips. Sorry!

🎙️ Ukens sang: “One Chance” – Marc Benjamin. 

Nå skal jeg ut og bevege skrotten litt før jeg må jobbejobbeogjobbe. Jeg skal holde et foredrag i kveld som jeg er kjempe spent på, så det må jeg også forberede meg enda litt mer! 

Ha en fin dag 🌠

// Marty 

2 kommentarer

2 thoughts on “Dette skjedde i forrige uke:

  1. Jeg vil bare si at jeg elsker bloggen din m, deg og alt du står for! Jeg heter også Martine og er like gammel som deg, fulgt deg siden du var med i sykt perfekt

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *