Svar på det jeg ikke har svart på

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

HALLA! Jeg håper alt er fiiiiiint 💘 Nå er det jaggu dags for ukens spørsmål igjen. Jeg sto vel faktisk over det forrige uke, og jeg husker faktisk ikke grunnen nå! Kan ikke huske på alt si. Men denne gangen føler jeg selv at det var en bunke med bra spørsmål og litt ekstra interessante! 

Ukens spørsmål & svar: 

🍻 Hvor mange ganger i livet ditt har du drukket alkohol og når var sist?

– Jeg har kanskje drukket alkohol 6 ganger i løpet av livet. Jeg har vært full 3 ganger, og jeg har hatet det hver eneste gang. Sist jeg drakk var i august, og da ble jeg SÅ dårlig at du aner ikke. Siden da har jeg ikke hatt lyst på alkohol eller hatt noe behov for å drikke! Jeg drikker ikke alkohol, og trives best med det. 

🤜🏻 Hva syntes du om at Andrea Sveinsdottir dreit deg ut på bloggen ved å si at du rakket ned på henne og sånt?

– Først og fremst så har aldri Andrea driti meg ut og jeg har heller aldri rakket ned på henne. Situasjonen er som følger at Andrea ikke er enig i alt jeg skriver, noe som er helt i orden. På kvinnedagen la hun ut et bilde av seg selv toppløs på Instagram og dagen etter postet jeg et innlegg om at jeg syntes at folk kan kaste klærne så mye de vil – Men at jeg ikke syntes at det skal gjøres i likestillingens navn. Andrea reagerte på det og syntes at det var unødvendig, til tross for at innlegget var skrevet før jeg kom over bildet hennes. Det er ingen annen dramatikk enn det, og Andrea og jeg har en veldig god tone 🙂 

💋 Er alt i orden med deg og C nå?

– Nå er absolutt ALT sånn som det skal være!!! <3

🇸🇪 Har du fortsatt kontakt med de andre hockeykjærestene fra Norrköping? 

– Ja! Nesten daglig. Det kommer sikkert til å dabbe av litt etterhvert, men jeg håper virkelig at vi kan fortsette å være så gode venner som vi er. De er så bra! 

🚬 Har du noen gang prøvd å røyke? Hvis ikke, hvorfor?

– Nei, og det har jeg heller ikke behov for. Jeg skal være helt ærlig å si at det overhode ikke frister og at jeg personlig ikke skjønner hvilken glede jeg vil få av det. 

⛑️ Hvor gammel var du da du fikk mensen?

– Oi, hmm… Jeg var ganske ung. Jeg tror jeg gikk fortsatt på barneskolen! 

🙅🏻 Hva syntes du om Isabel Raad og måten hun fronter plastisk kirurgi på?

– Jeg er, som dere sikkert vet sterkt i mot at man skal fronte eller reklamere for plastisk kirurgi. Jeg syntes med hånden på hjertet at det sender rævva signaler og det ikke er noe et godt forbilde gjør. Samtidig så er det veldig viktig for meg å bemerke at man ikke er et dårligere menneske fordi man setter en sprøyte i leppa si eller fikser på rumpa si. Jeg er uenig i mye av det Isabel mener er riktig og greit, og det tenker jeg at må være helt fair! 

🤚🏻 Hva tenker du om bloggere som tar offerrollen med en eneste gang de får kritikk?

– Jeg mener at det er HELT i orden å si ifra om at man ikke syntes det er greit, felle noen tårer og bli forbanna når noen oppriktig er slemme eller stygge mot deg. Men! Det at noen er uenig med meg, eller andre bloggere er faktisk noe vi må tåle. Jeg må tåle at noen er uenig det jeg skriver på bloggen eller noe av det jeg sier, uten å mene at det er mobbing eller å ta meg nær av det. Det er STOR forskjell på sak og person! Hvis du for eksempel tar plastisk kirurgi som jeg personlig er uenig i at man skal fronte, og sier at man syntes at det er feil – Så er det IKKE et personangrep mot bloggere som har gjort det. Og det er hvert fall ikke mobbing. 

⛹🏻‍♀️ Hvor ofte trener du?

– De siste ukene har det bare vært et par ganger i uken, men jeg håper at jeg får tid og energi til å bevege meg masse fremover! Jeg ønsker med masse sol og fint vær så jeg kan være ute, bevege meg og føle meg FRESH! 

⛸️ Hvilken klubb skal C spille for neste år?

– Det kan jeg dessverre ikke dele enda 🙂 

🎤 Hvor gammel var du da du ga ut en CD?

– OI! Hvem er du og hvordan vet du dette? HAHA. Jeg har aldri gitt ut en CD, men jeg har skrevet en sang som har blitt utgitt på en CD. Det var ikke noe store greier og det er kanskje 0,001 % av befolkningen som har hørt den. 

🚗 Har du lappen?

– JAAA:):)

🥝 Er du god til å lage mat? 

– Jeg lager mat når jeg må, men jeg er ikke spesielt glad i det! Men, jeg elsker å spise god mat.

📸 Betaler du C for jobben han gjør rundt bloggen?

– Jeg forstår at noen bloggere har kjærester som engasjerer seg veldig i bloggen og arbeidet rundt, men C gjør ikke noe spesielt i forhold til bloggen – Så nei. Han tar kanskje noen bilder, men det er vel mer en tjeneste enn en jobb! 🙂 Han betaler jo ikke meg for å se på kampene hans, lage mat til han eller å vaske klærne hans… Da hadde jeg vært rik for å si det sånn, hahaha!

Du kan spørre meg om hva du vil på Snapchat til neste uke: Martinehalvs. 

Nyt dagen 💝

// Marty 

1 kommentar

1 thought on “Svar på det jeg ikke har svart på

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *