Har du fått med deg dette?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hei fra kjøkkenet. Akkurat nå rumler magen, mamma sitter i stua og ser på Broen og jeg er faktisk trist på ekte… Fordi hun ser på Broen og har hele to sesonger foran seg, haha! Det er mye å deppe for si. 

Apporpo Broen, jeg tenkte å tipse dere, eller fortelle dere om noen serier jeg syntes du absolutt burde se hvis du har tid og lyst. Jeg lurer forresten på om appropo egentlig er et ord? Det kommer nemlig rød strek under det hver eneste gang jeg skriver det, og jeg skriver det relativt ofte. 

Jeg har sett litt for lite på TV de siste ukene, og jeg har ca. 100 episoder å ta igjen. Nesten. Jeg lengter faktisk etter en ordentlig seriekveld sammen med C, der vi bare spiser noe digg mat, drikker Pepsi Max og lever oss inn i en eller annen verden. Jeg krysser fingrene for at det blir veldig snart 🤞🏻

Disse seriene burde du se:

💎 Heimebane på NRK. Jeg så alle de tilgjengelige episodene på søndag og jeg ELSKER den. Jeg mener faktisk at absolutt alle burde se den serien, for budskapet er så bra! Det er sjeldent jeg sitter og jubler, klapper i hendene og har tårer i øynene når jeg ser på serier, men denne har faktisk fått meg til å gjøre det. Jeg tror kanskje den rører meg litt ekstra, fordi jeg kan kjenne meg igjen og fordi jeg engasjerer meg så ekstremt i tematikken! Se den, for den kommer til å berike deg. 

💎 Sons of Anarchy… Ah. Jax Teller er sannelig ikke dum! Eller Charlie Hunnam som han egentlig heter. Denne serien digger jeg og den er både tøff, underholdene og… Det er mye fint å se på, haha! Jeg troooor kanskje at det var den første ordentlige serien jeg og C så sammen. 

💎 Broen. Den har jeg jo allerede nevnt, men en god ting kan aldri sies for ofte. Eller hva det heter. Jeg tror faktisk at det er den beste nordiske serien jeg har sett. Noen sinne! 

💎 Helt Perfekt. ÅH, humor på sitt beste! ELSKER den serien. Den går på TVNorge og du finner det på Dplay. 

💎 Det samme med Neste Sommer. Liker’e! 

💎 Criminal Minds. Det slår jo aldri feil med en episode av det! Det har jo gått på TV så lenge jeg kan huske, men det er digg å sette på hvis man ikke vet hva annet man skal se! 

Nå skal jeg spise litt før det er klart for dagens Paradise Hotel-analyse. Forresten, det har jeg jo tatt meg tid til å se på – Men jeg må jo ærlig innrømme at det ikke er på “tipselista” over hva du burde få med deg av kvalitet! Heheh. 

Vi blogges. 

// Marty 

 

 

4 kommentarer

4 thoughts on “Har du fått med deg dette?

  1. Jeg begynte på Heimebane på søndag, virker bra! 😊 Og digger Broen!
    Det skrives apropos, da slipper du røde streker😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *