Sånn ble rumpa mi større:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Før/Etter

Let’s talk about… Rumper. Det er jo nesten helt sinnsykt hvor mye det fenger og hvor opphengt vi er av det! Og ironisk nok så er mange mer opptatt av hvordan rumpa si ser ut enn at den funker til det den skal 💁

Som dere vet har jeg hengt meg opp i dette rumpestyret, eller rumpepresset som vi kan kalle det. Jeg har synset rundt hvorfor folk velger å legge seg under kvinen for å få større rumper og hvorfor man i det hele tatt er så opptatt av rumpa si. Jeg forstår hvorfor man er opptatt av den og grunnen er jo så enkelt at det er et av idealene i dagens samfunn og at rumpa nå aller helst skal være stor og trent. 

Men er det egentlig så forbanna viktig? 

For en stund siden publiserte Side2 en artikkel om at Cubus hadde fått såkalte rumpetruser. Jeg reagerte på det, mest fordi jeg syntes det var ganske festlig at det er laget egne truser som skal gjøre rumpa di større. 

For et par dager siden fikk jeg spørsmål om jeg faktisk hadde testet disse trusene ordentlig selv, og sannheten er jo at jeg ikke har det. Jeg ringte derfor til flere Cubus-butikker i nærområde for å høre om hvem som hadde disse trusene igjen. De aller fleste butikkene hadde bare igjen de minste størrelsene, men etter mye om og men fant jeg en butikk som hadde de i min størrelse. Jeg dro derfor dit, kjøpte en truse og har de siste dagene brukt denne såkalte rumpetrusa. 

Hva skal man si? Større rumpe på null komma niks 🍑

Rumpa mi ble større, uten tvil. Jeg forsøkte både å gå foran han hjemme og søsteren min, og struttet ekstra med rumpa – Og han reagerte ikke, men søsteren min holdt på å le seg i hjel. Altså, ikke et godt tegn. 

Men, i jeans ble rumpa mi faktisk ganske så fin. Hvis fin betyr stor. Men, som alt annet… Det er smak og behag. 

Konklusjonen min er egentlig at jeg er ganske fornøyd med den stumpen jeg har, at det er behagelig å ha en “pute” på rumpa, at det er vanskelig å trene med en rumpetruse og at det kanskje finnes viktigere ting enn en stor rumpe. 

Men for all del: Smaken er som baken 😉
 

Facebook HER – Instagram HER – YouTube HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

 

33 kommentarer

33 thoughts on “Sånn ble rumpa mi større:

  1. Hvorfor ikke bruke det når andre bruker innlegg i bhen?
    Jeg er frelst. Brukt de siden de kom i spesialbutikker for 11 år siden. Ja jeg trener masse, men uheldig med genene. Svære boobs, no ass!

  2. Dagens generasjon av jenter klager over hvor mye press det er på kroppene deres. Martine Halvs legger så ut blogginnlegg om hvordan få større rumpe. Nå kommer jenter til å kjøpe dette produktet og klage enda mer på hvor mye press det er på kroppene deres.
    Mens vi menn bruker deodorant og parfyme uten forventninger til fysisk utseende.

  3. Jeg begynner å synes litt synd på mennene jeg.
    Vi sminnker oss til det ugjenkjennelige,pusher ting opp, legger i ekstra fyll både foran og bak… Og så treffer vi drømmemannen og blir med hjem…
    Har dere SETT ansiktet til mannen da?
    Han har jo også truffet “drømmedama”, og så må han se på at puppene forsvinner, rompa forsvinner, og på morgenen forsvinner jammen siste rest av ansiktet. Før vi også forsvinnner ut døren…

  4. Den originale rumpa di er mye mer attraktiv, seriøst. Om du vil fikse på noe, så er ikke større rumpeballer det du trenger. Tren mer bakside lår. Løp i motbakke. Større hamstrings er det du trenger for å balansere rumpeballene du allerede har.

  5. Rumpe og pupper er vanligvis helt bra. I hodet er det nok en del sagflis som burde skiftes ut

  6. Jeg har sikkert ikke uttalerett pga alder. ( utdatert, osv).
    Men du ser faktisk mye finere og mer normal ut på det første bildet.

  7. å helledussan,for en innholdsrik sak! Verden skulle bare handle om rumpe,pupper,lepper,halvorsen setter virkelig dagsorden,for et kjerringemne,eh…..

  8. Måtte kjøpe den på WISH . Måtte teste! Digga den. 🤣 Mn som sies over hær. Vill ikke lure gutta mer enn nødvendig 🤣 Så den har æ brukt 3 ganger. På de dårligste dagene. Typ mensen dagene😄 Er ikke på jakt etter menn. Så så lenge æ gjør d for “gøy ” og ikke prøver å fange noen med min smekre bakdel føle æ d går bra. Menn bruker jo skjegg for å skjule sine mindre kraftige kjever (d har du ikke tenkt på før?;) så kan æ å leke meg;) peeace out følk

  9. Martine, ser du en rød tråd i kommentarfeltet? Alle menn som skriver her er negative til dette, mens alle kvinner er positive. Ergo, større rumper, og alt deres ellers fjoller dere opp med, er kun i konkurranse med dere selv, altså kvinner imellom. Det er dere selv dere fjoller dere opp for, ikke oss menn. Dere tror kanskje at menn tenner på dette, men det gjør vi ikke.
    Menn flest synes dette er noe ordentlig tull og at dere ser helt rar ut med falske rumper og lepper og pupper og sminke og øyevipper og gud vet hva. Slutt med dette tullet og vær normal!
    Joda, jeg leste innlegget, men jeg snakker om dere kvinner, ikke deg som enkeltperson. Men, du skriver jo faktisk at rumpa di ble fin med dette. Da er det vel bare å gratulere, du påvirket nettopp en fjortis eller to eller ti til å mene nettopp det samme. Du er et forbilde må vite. Trist bare.

  10. John calvin? Viss du ser en rød tråd med jenter som liker det så er det et tydelig tegn på at du ikke kan lese.
    Og DU kan desverre (selv om du tydeligvis tror det;) fortelle hva alle menn synes om jenters falske utseende.

  11. Hei Rene.
    Huff. Jeg formidler bare mitt inntrykk av dette tullet kvinner holder på med. Og jo, Rene, jeg har de fleste menn med meg når jeg påstår at vi ikke liker falske rumper og alt det andre.
    Det er dere kvinner som tror vi vil ha store rumper og masse stæsj. Klart det finnes menn liker dette, men de fleste gjør ikke det. De fleste menn foretrekker det naturlige.
    Hvorfor er det så vanskelig å godta det? Hvorfor reagerer du/dere negativt når vi forteller dere dette? Dere konkurrerer med hverandre fremfor å høre på hva vi menn faktisk mener.
    Kutt ut spørsmålstegnet da, jeg heter John Calvin.

  12. jeg må innrømme at jeg liker “litt” fyldige rumper at dem har noen kg overs gjør meg ingen ting, har alltid likt det, tren opp rumpen deres jenter eller legg litt på dere da blir puppene større også, vi menn elsker det, helt klar at jeg gjør det + mange jeg kjenner

  13. Jeg har aldri skjønt tingen med store umper så dette er et produkt jeg nok aldri kommer til å teste.
    Synes vi heller skal forsøke å fokuserepå at vi alle er forskjellig og alle er fine.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *