Løgn og hallo!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

​God morgen folkens! For en uke det har vært hittil. Jeg flyr rundt som en strikkball, har hodet overalt og prøver å huske og spise litt mat innimellom. I går ble det bare en oppdatering. Jeg satt meg egentlig ned for å oppdatere dere når jeg satt på Olivia for å spise lunsj, men så kom Grunde og da gikk tiden litt fortere enn planlagt. Men, jeg har jo egentlig lovet meg selv til å bli enda flinkere på disse hverdagsoppdateringene – Så her har dere en kjappis! 

De siste dagene har vært innholdsrike og bra. I går kveld var jeg på et arrangement med Aftenposten for å snakke om min opplevelse av å få et nakenbilde spredd, og det var både fint og tøft. Jeg trodde faktisk ikke at det skulle være så sårt og rart å snakke om det som det ble, men jeg er veldig glad for at jeg valgte å gjøre det. Pappa var også med og fortalte sin historie! Jeg har så stor tro på at det er viktig å prate om tematikken, for det er et faktum at det skjer og jo mer vi snakker om det, jo mer kunnskap får vi. 

Det var også tøft å møte andre som har opplevd det samme, men det hele var veldig fint fordi alle var så greie, varme og fine. Jeg delte blant annet scene med Mia Landsem og Helsesista, så det var stas. Det var faktisk Helsesista som motiverte meg til å skrive det innlegget jeg postet grytidlig i dag. For vi må snakke om det som ikke snakkes om – På en helt naturlig måte. Selv om det kanskje er litt flaut. Eller så kan vi jo egentlig si det sånn: Hadde det ikke vært flaut så hadde folk snakka mye mer om det! 

Egentlig ville jeg bare stikke innom for å si hei nå på morran. Jeg skal snart inn til Egmont å ta noen bilder (igjen) og kvinne meg opp til å poste noe for dere liiiiitt senere idag. Nå er hvert fall planen å hive i seg litt frokost og snart komme meg avgårde! Jeg håper dere får en amazing dag.

Og forresten! Bildet øverst er veldig løgn, for det er overhode ikke fra idag. Dette er litt mer status akkurat nå: 

// Marty 

4 kommentarer

4 thoughts on “Løgn og hallo!

  1. Veldig bra og spennende innlegg
    mange fine bilder på bloggen.
    du skriver utrolig bra. fortsett med den gode jobben
    Kan du vær så snill ta en tur innom bloggen min :)? Legge igjen en kommentar?

  2. Det er så mot sin hensikt å skrive «kvinne seg opp» fremfor
    «Manne seg opp» for hele poenget er vel å IKKE kjønne handlinger/væremåter/egenskaper? Å være tøff er ikke noe man gjør som kjønn, men som et individ.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *