Dette er de nye forandringene på Snapchat!

Categories Inspirasjon

Halleluja, eller? I går kom Snapchat med en ny oppdatering, og jeg klarer enda ikke å bestemme meg for om jeg elsker den… Eller hater den. Forhåpentligvis så er det en vanesak, og jeg tror jeg velger å tro at den nye faktisk er bedre enn det forrige – Men jeg er enda ikke sikker. 

Det er hvert fall dette de har endret på: 

1. De har vartet opp med ekstra kule bitemojies.

Jeg husker hvor kult jeg syntes at det var når jeg kunne “designe” med selv på Snapchat først gang og jeg har egentlig vært strålende fornøyd med det. Men i den nye oppdateringen så lanserer Snapchat såkalt “Bitemoji deluxe”. Det betyr altså HAUGEVIS av nye måter å style sin egen emoji på. 

Kanskje på tide å endre min? 

2. ENDELIG! De har fjernet den hvite rammer rundt “minner”. 

Er det jeg eneste som har syntes at det har vært skikkelig irriterende? Greia er jo at man i lang tid har kunne lastet opp såkalte “minner” aka gamle bilder på mystory, men disse har hatt en hvit ramme rundt seg – Så alle har sett at det er gamle bilder. Men nå vet du, når er den fjernet! Endelig. Det betyr at hvis man tar en veldig fin selfie, så kan man laste den opp på et senere tidspunkt hvis man trenger litt komplimenter. Eller noe annet da. 

3. Hvor er mystory?? 

Det er mye jeg liker å utforske, men Snapchat har nå gjort så det kommer haugevis av greier (i stedet for mystory) når du sveiper til høyre og SÅ viktig er det ikke å utforske altså. Det kommer nemlig opp alt mulig rart man kan få med seg, alt fra nyheter, sladder, tips, teite artikler og kjas. Ting jeg kunne ønske Snapchat kunne droppet… Jeg er jo egentlig ikke på Snapchat for å lese nyheter eller for å se siste nytt om Kim K. 

4. Her er story ja!

Alle historiene/stories ligger på “Vennesiden” til venstre… Og noen historier dukker opp i den såkalte “utforsk” delen. Jeg vet ikke om det er fordi det er uvant at jeg blir gæren av det… 

via GIPHY

Noen er visstnok skikkelig fornøyd, men! Hvis du er en av de som angrer på at du oppdaterte til den nyeste versjonen kan du gjøre dette for å få tilbake den gamle: 

– Last ned x-vpn fra AppStore

– Åpne appren og trykk på “allow” på push-varsel og tilkoble

– Gå inn på Snapchat og send en snap

– Lukk alle appene dine (dobbeltklikk og dra opp) 

– Åpne vpn igjen og disconnect

– Åpne snap igjen og kos deg med den gamle versjonen… 

Morro med snap si!

Jeg heter forresten Martinehalvs på Snapchat! 

// Marty 

 

5 kommentarer

5 thoughts on “Dette er de nye forandringene på Snapchat!

  1. Synes den nye versjonen inneholder altfor mye pupper og biceps etter min smak! Takk for bra informasjon, Martine. Ha en superduper dag:-)

  2. Kunne vrt smart å legge til at x-vpn metoden bare fungerer i en liten tidsperiode, så går den tilbake til den nye versjonen igjen

  3. Det som skjer når man laster ned denne og andre apper for å få tilbake gamle snapchat er at man åpner det virtuelle privare nettverket for andre så de lettere kommer inn. Vi deler altså innformasjon om oss selv og vår mobil ved å “allow’e” på disse appene. Bildene våre, ip-adressen vår, meldingene våre, etc. Alt blir mye lettere å få tak i fordi vi åpner små hull som det er mulig å krype inn i på en måte, haha. Ved å dele ip-adressen din vil folk finne navnet ditt, nummeret ditt og adressen din. Så dersom du ikke vil dele det du har på mobilen din vil jeg anbefale deg å leve med den nye oppdateringen til snapchat, det er ikke verdens undergang<3

  4. Min gikk plutselig tilbake til gammel versjon igår. Hadde den rotete oppdateringen, men nå er den «normal» igjen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *