Hei og god tiiirsdag! En litt forsinket uken som gikk, men bedre sent enn aldri eller hva? Jeg har akkurat hevet innpå med litt havegryn etter å ha gått en lang tur med en venninne på morgningen. Jeg er skikkelig i siget på treningsfronten om dagen, og til tross for at det ikke er et sted på kroppen jeg ikke har vondt så kjennes ting veldig bra! 

Ukens måltid: Middagen jeg spiste med C på lørdagskvelden. Vi var jo i Stockholm og vi gossa oss med biff og digg dessert. Luksus si! 

Ukens serie: Jeg har ENDELIG funnet sesong 1 av Broen. Jeg elsker jo krim og kanskje spesielt nordisk drama og kjas, og det er så mange som har anbefalt med Broen. Tingen er bare det at jeg tidligere ikke har funnet sesong 1, men nå har NRK publisert den! Jeg og C runna derfor hele sesong 1 forrige uke og er på god vei med å bli ferdig med sesong 2, haha. 

Ukens frustrasjon: Jeg må bare bemerke det, for disse frustrasjonspunktene er luksus problemer. Det er mye jeg kan være frustrert over, men det er jeg jo ellers, så nå skal jeg faktisk benytte meg av muligheten til å være litt frustrert for at døgnrytmen min er HELT på bærtur. Etter juleferien har jeg slitt så med å sovne, og til tross for at jeg nå i over en uke har vært oppe til vanlig tid, så sliter jeg like mye med å sovne til kvelden. Tips mottas med et stort TAKK!

Ukens høydepunkt: Hmm… Jeg tror faktisk det må bli at jeg hadde en hel dag med C på lørdag. Det var hyggelig, fint og etterlengtet! 

Ukens sang: Perfect Duet (Ed Sheeran & Beyoncé). Jeg syntes den er sååååå finfinfin. 

Ukens tanke: At det er min oppgave å ha det bra! Av og til skjer det ting som er kjipt og som ikke er etter planen, og da er det kanskje vanskelig å bare fortelle seg selv at ting skal være bra. Samtidig så er det min oppgave å ta ansvar for at ting skal bli, eller være bra. Akkurat nå har jeg det veldig fint og jeg tror grunnen er at jeg tar litt ansvar for det selv. Jeg forsøker iherdig å prioritere mine egne behov og ønsker, og det hjelper jaggu. 

Ukens crush: Litt teit kanskje, men…. BADMINTON! HAHAHA. Vi var en gjeng som spilte det på nyttårsaften og vi fikk helt dilla. Det er så teit, så gøy og faktisk er det mye bedre trening enn jeg trodde. Det er så fint for det er både inkluderende, sosialt og trening på en gang. Anbefaler det på det varmeste:):) 

Ukens YES: At jeg faktisk kom meg på trening en god del flere ganger enn jeg hadde drømt om. Jeg har motivasjon om dagen, er glad og fornøyd, og da blir alt så mye greiere med en gang. Jeg bare håper at det vedvarer, hehe… 

Ukens sitat: Hemmeligheten ved å forbli ung ligger i å leve hederlig, spise langsomt og lyve om alderen – Lucille Ball. 

Vi snakkes!!

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *