Dagene og ukene frem til julaften har i år, som i fjor gått ALTFOR fort. Hva skjer egentlig? Heldigvis har jeg rukket å gjøre en del ting som jeg hadde planer om å gjøre før jul, men føler allikevel at det blir et jag frem mot julaften. Jeg forsøker hvert fall så godt jeg kan å nyte inne mellom, senke skuldrene og sette på litt julemusikk. 

Og hva stresser jeg egentlig så himla mye med?

Jeg tenkte hvert fall at jeg skulle oppsummere uken som gikk!

♥ Ukens måltid: Jeg spiste faktisk det samme til lunsj tre dager på rad når jeg var på Hamar. Jeg var på en restaurant og spiste quesadilla og det var helt nydelig! Jeg må også le litt, for jeg sov jo på hotell en del netter og hadde hotellfrokost tre dager på rad. Jeg falt pladask for yoghurten der, blandet med kokos og musli, så jeg sto over alt det andre. Haha, er det mulig? 

Ukens opplevelse: Jeg oppdaget ørepropper forrige uke og jeg tror nesten aldri jeg har vært så lykkelig før. Det er så ille å dele rom med noen som snorker og durer, men nå har jeg funnet lykken her i livet – Så nå er ingenting noe problem. Jeg puttet i ørepropper og sov som en drøm! Heldigvis snorker ikke C (enda), men det er digg å ha funnet løsningen når jeg skal dele rom med folk som gjør det, haha. 

♥ Ukens høydepunkt: ÅÅÅH! Når C spilte kamp mot Frankrike på fredag. Han scorte, spilte dødsbra og det var bare fryd og gammen. Det var rett og slett skikkelig stas! Jeg må jo også nevne det at jeg er semifinalist i hele 3!!! kategorier til Vixen Influencer Awards. Det er jo helt vanvittig… Du kan stemme på meg HER, hvis du vil. 

♥ Ukens serie: Jeg tror egentlig ikke at jeg så en eneste serie forrige uke! Det jeg derimot så var noen av kortfilmene som Aftenposten av og til publiserer, og de anbefales på det sterkeste.

♥ Ukens film: Bridget Jones’s baby! For en fin, morsom og bra film. 

♥ Ukens tanke: At det er viktigere å ha noen få gode venner, enn mange! Jeg er så heldig å kjenne haugevis av mennesker, og det er vanvittig hyggelig. Samtidig så klarer man ikke, eller hvert fall ikke jeg å ta vare på så mange som jeg egentlig kunne ønske. 

♥ Ukens sang: Det går jo stortsett i julemusikk om dagen, men jeg må ærlig innrømme at jeg for eksempel ikke klarer å trene med julemusikk. Det blir liksom litt feil. Uansett. “Santa’s Coming For Us”, med Sia er digg altså. Helt annerledes, men veldig kul. 

♥ Ukens sitat: “Jeg blir mer og mer opptatt av livet som det faktisk er, ikke som det skulle ha vært” – Kari Bremnes. 

Nå skal jeg hive på meg klær til å gå tur i, for andre gang i dag. Må trimme når man har tid si! 

Nyt mandagen:):) 

// Marty

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *