Tid til en du er glad i

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Annonse: I samarbeid med Daniel Wellington

H O L I D A Y 2017

Daniel Wellington sine nye gaveesker er så fine! Den lille sorte esken med den røde sløyfen gjør gaven (til deg selv eller en du er glad i) ekstra eksklusiv og ikke minst morsom å gi! 

I dag vil jeg anbefale klokkene fra Daniel Wellington! De er stilrene, enkle og ikke minst passende til et hvert antrekk! Klokkene har uten tvil blitt ikoniske og det postes bilder verden over av disse klokkene. Daniel Wellington er et svensk merke, og ettersom jeg bor i Sverige syntes jeg det er litt ekstra stas. Det er helt rått at de har klart å bli så store og dyktige som de faktisk har! 

Det jeg liker så godt er at de som nevnt er enkle, brukervennlige og ikke minst at du kan bytte reim på klokken selv. Det at man kan bytte reim på klokkene gjør at klokken nærmest aldri går ut på dato, og at man aldri blir lei.

Det å ha en klokke på armen passer til alle og enhver, og jeg vil påstå at klokkene fra Daniel Wellington passer absolutt alle. Så hva med å overraske en venninne med en gave derfra, eller kanskje storesøster, kjæresten eller en annen du er glad i? 
 

For meg symboliserer klokker tid, og julen handler om å gi glede, omsorg, kjærlighet og varme til de du er glad i. Og hvem vil vel ikke gi bort tid til de man er glad i? Det vil hvert fall jeg. 

Nå har de også laget tilbehør som passer til de minimalistiske klokkene og som jeg mener utgjør prikken over i-en. 

“Våre tilbehør er designet for å reflektere den fengslende skjønnheten vil våre minimalistiske klokker. Med sin avslappede, men likevel smakfulle sjarm, er estetikken til våre tilbehør en ekte feiring av det plettfrie håndverket bak alle av Daniel Wellingtons tidløse designer.”

HER kan du faktisk designe ditt helt eget gavesett der du kan velge en valgfri klokke og legge ved en ekstra reim eller et av de fine armbåndene. Du kan også velge farge på reim, selve klokken og størrelse! 

Nå før jul har også Daniel Wellington et tilbud som gjør at hvis dere kjøper to valgfrie produkter får dere 10 % rabatt(!) + at dere får denne fine gavesken. Det som er ekstra fint er at dere i tillegg kan få 15 % over den andre rabatten med koden min HALVORSEN. De tilbyr fri shipping og returer verden over og du betaler ikke for frakt. Men husk at tollavgift må beregnes for alt som sendes til Norge som koster over 350 ,- ♥ 

Og du, husk å bestille innen 19.desember for å få gaven din i tide! 

#DWforeveryone

Happy shopping!

// Marty

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Tid til en du er glad i

  1. hei, hvilken størelse er den nye klokken din i ? 28 mm eller 32? og er størrelsen på armbåndet lite? håper på raskt svar

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *