Hva tenkte jeg med, sånn egentlig?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

I dag ble det mørkt klokken 15.00, og jeg mimrer sjukt tilbake til lyse tider, feri og sol. 

Hei og hopp fra hu som har skrytt på seg at hun skal lage biff stroganoff-gryte i dag. Hva tenkte jeg med egentlig? Haha. Jeg er veldig glad i god mat, men jeg er dessverre ikke like glad i å stå på kjøkkenet (eller flink). Samtidig så syntes jeg det er hyggelig å servere god mat til de jeg er glad i – Men hvorfor måtte jeg skryte så innmarri av at jeg klarer å lage det jeg skal lage? Jeg vet jo ikke om jeg klarer det en gang, haha. Men, jeg skal jaggu gjøre ett tappert forsøk. 

I dag har vært en skikkelig rar dag. Jeg lå og jobba, så serier og surra til langt på natt i går, og det er skikkelig ulikt meg. Ikke det å jobbe sent, men det å se på serier og bare aldri legge meg for å sove. C var hjemme 08.00 i dag morges etter kamp, og var rimelig kaputt. Det er egentlig derfor jeg har lovet digg middag i dag! Utover det har jeg gått en lang tur, jobba og hatt et intervju med P4 som kommer senere denne uka. 

Jeg sov litt lengre enn vanlig idag, takket være alt surret mitt i natt. Jeg liker egentlig dårlig å sove lenge på hverdager, for jeg føler meg som verdens dårligste menneske når jeg gjør det. Jeg vet jo at jeg styrer mine egne arbeidstider, men jeg får allikevel dårlig samvittighet av å sove lenge. Resten av verden er jo oppe, og da føles det bare rart at jeg skal ligge å sove – Selvom jeg på mange måter kan det. Nei, i morgen er det opp og hoppe til vanlig tid! 

I kveld er planen å egentlig ikke gjøre så mye, og jeg skal snart begi meg ut på mitt middagsprosjekt, drikke Pepsi Max også skal jeg pakke inn julegaver litt senere i kveld. 

Jeg håper dagen deres er finfinfin.

// Marty

1 kommentar

1 thought on “Hva tenkte jeg med, sånn egentlig?

  1. Tungt med mørketiden, og godt å se tilbake på sommer og sol 🙂 Trenger du noen økonomiske tips forresten, gå gjerne innom bloggen min 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *