Hva er det jeg holder på med?

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Halla. 

Akkurat nå har jeg tidenes luksusproblem. Hvert fall dagens. Jeg har stirret inn i skjermen i over en time og ikke klart å skrive et eneste fornuftig ord. Jeg har SÅ mye på hjertet og ting som jeg gjerne vil ut med, jeg klarer bare ikke å sortere tankene.

Jeg har klart å svare på noen mailer og laget en annonse jeg selv diiiigger, men ikke gjort noe mer enn det. Av og til kortslutter på en måte tankene, samtidig som det jobber på høygir. Haha, det var kanskje litt vanskelig å forstå. Skittsamme. 

Nå sitter jeg rundt kjøkkenbordet (som er fullt av tamponger, kamera, tekniske greier og ark) i leiligheten i Norrköping, jeg skal snart stelle meg og venter på at C snart skal våkne fra en powernap. Han har kamp i kveld, og jeg gleder meg faktisk skikkelig. Det er ikke så ofte jeg kjenner at det kribler i magen når han skal spille kamp, men i dag er jeg faktisk spent – Uten å ane hvorfor.

Hvis dere lurer på hva jeg har gjort idag så har jeg trent, spist litt for sunt, dusja og jobba. En ganske digg onsdag faktisk. Jeg har tenkt litt på innlegg som dette, for ekstremt mange bloggere er så HIMLA opptatt av at de aldri skal publisere et innlegg som de ikke er fornøyd med og som er sånn de liker det, men jeg gjør det hele tiden jeg. Faktisk flere ganger i uka. Jeg bare liker å oppdatere litt uten at jeg spiser salatblader, har fått nye negler eller har et antrekk on fleek, eller on point (vet ikke hva man egentlig siter). Ja, skittsamme til det også. Livet mitt består svært sjeldent av bloggvennligmateriale sånn egentlig, så ja. Sånn får det faktisk bare bli! 

Uansett, jeg håper dere har en fiiiin onsdag! Vi blååågges når hodet spiller på lag igjen.

// Marty 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hva er det jeg holder på med?

  1. Hei Martine,
    Jeg vet at denne kommentaren absolutt ikke har noe med inlegget å gjøre, men tenkte kanskje at du kanskje synes denne masteroppgaven er interessant lesing. Den går under navnet “Seksuelt krenket i en digital verden”.
    https://www.duo.uio.no/handle/10852/57531
    Ønsker deg en fin kveld!

  2. Foresten! Glemte å nevne at jeg synes du er en helt fantastisk positiv frisk bris til den resten av bloggverden. Stå på, du er et forbilde for meg og andre jenter!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *