En talentløs blogger

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Lurer du på hvilken talentløs blogger jeg snakker om? Vel… 

Gjett hvilken blogger som drar på reise uten kamera? 

Eller, uten lader til kameraet. Det er jaggu meg gitt. Altså, er det mulig?

Uansett, Innsbruck er en FANTASTISK by, så det er synd for dere som vil se bilder herfra at dere nå slipper det, haha. Neida, jeg skal få tatt en del med telefonen. Det blir ikke like bra, men sånn er det. Er det ikke verre enn det så skal jeg virkelig ikke klage! Jeg har fått munnsår by the way, men jeg skal ikke klage over det heller. Mer enn nødvendig. 

Det er fjell rundt hele den sjarmerende byen og den er rett og slett sikkelig fin. Takk til C som fikk meg til å dra hit! Det er haugevis av gamle, flotte bygninger og stemningen her er rett og slett skikkelig god. Jeg slapper av, på en måte. Eller, nyter. Kroppen er hvert fall ikke på høygir, og jeg kjenner at jeg smiler, ler og tuller og det er veldig godt etter alt alvoret som har vært de siste månedene. 

Akkurat nå ligger jeg på senga på hotellrommet, jobber litt og spiser noen veldig gode karameller jeg tilfeldigvis kom over – Flaks for meg. Tidligere i dag har mamma og jeg fartet rundt, gått i butikker og sett på alt det fine Innsbruck har å by på. Mammaen til C og hans besteforeldre kom ned tidligere i dag, og vi møttes på en lokal, kul restaurant. De ligger på samme hotell som oss, og vi skal snart ut å spise litt middag, før det er duket for Østerrike – Norge i kveld. 

Herregud, jeg er så takknemlig for at jeg får reise og oppleve livet! Jeg håper torsdagen deres har vært, og er amazing. 

Vi snakkes. 

// Marty

 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “En talentløs blogger

  1. Neineinei!! Du er overhode ikke en talentløs blogger, bare fordi du har glemt et kamera:):):) For DU er en av di bloggerne som har mest talent når orda blir satt sammen til fantastiske innlegg som alltid har en mening.
    Kamera eller ei, TALENT har du<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *