Meg for mange år siden!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

God søndag! Jeg og C har kjørt hjem fra Norrköping idag og ble sittende å bla gjennom gamle Facebook-bilder. Det er sikkelig koselig å bla tilbake i albumene på Facebook og se alt hva jeg har vært med på og alt jeg har gjort. Ikke minst hvordan jeg faktisk forandrer meg! Det er faktisk noe av det jeg syntes er litt gøy med både bloggen, Instagrammen og Facebook, nettopp det å kunne bla tilbake også er faktisk det meste dokumentert. På en måte. Uansett, her har du noen bilder fra noen år tilbake, som jeg husker sååå godt selv! 

Meg og “storesøsteren” min for haugevis av år siden. Jeg digger dette bildet! 

Det er HELT sinnsykt hvor lik jeg er lillesøsteren min på dette bildet. Altså, SKIIIIITT. Denne kjolen elsket jeg, og jeg hadde en i rød og en i hvit og brukte de hele tiden. Bildet er tatt på Kypros, som kanskje er mitt favorittreisemål per dags dato. 

Her også faktisk. 

Ååååh, visste dere at jeg har drevet med hest i MANGE år? Dette bildet er av Marrock, og han har vært min favoritt gjennom tidene. Dessverre så lever han ikke fortsatt. 

Jeg husker at jeg syntes jeg var så ufattelig kul på dette bildet. Herregud. 

Den gangen jeg trente med mascara. Alltid.

Før poserte jeg ALLTID med tunga halvveis ute av munn. Jeg vet ikke om jeg trodde at jeg var søtere når jeg gjorde det, eller hva greia var? 

En av de kuleste feriene jeg har vært på noen gang. Hele familien var i Egypt, og det var helt rått. Jeg har veldig lyst til å dra tilbake!
Denne t-skjorta husker jeg forresten at jeg syntes var så UFATTELIG kul… 

Den gang da. 

Tro meg at det ikke er siste gangen jeg kommer til å dele gamle bilder. Det er jo SÅ gøy. 

Håper dere nyter søndagen. 

// Marty

4 kommentarer

4 thoughts on “Meg for mange år siden!

  1. Haha ! Så morsomt å se tilbake på, ble litt inspirert så tror jammen meg at jeg skal gjøre det selv 🙂 Har forresten også drevet med hest i årevis, men blitt mindre av det de senere åra, dessverre :/ 🙂 Ellers, digger bloggen din 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *