Gjengen min ass! 

 

♡ Ukens høydepunkt: Hmm… Jeg tror det var å se Grunde STRÅLE etter å ha fullført dansen sin på Skal Vi Danse på lørdag. Jeg grein og grein, og ikke spør meg hvorfor. Jeg blir så rørt av det han gjør og sier, og ja.

♡ Ukens tanke: At jeg er nødt til å komme inn i rutiner igjen. Forrige uke bar hverdagen preg av at mange av de rundt meg hadde høstferie, og det er for så vidt greit. Samtidig er jeg nødt til å komme i gang litt igjen. Det blir både slitsomt og tungvindt å ikke være det.

♡ Ukens måltid: Det var faktisk når jeg satt meg på Olivia og spiste helt alene. Begynner jeg å bli voksen når jeg kan sette meg på restaurant helt alene, uten å ofre det en tanke?

♡ Ukens øyeblikk: I går (søndag) var en sikkelig fin dag. Jeg tror faktisk at det er en av årets fineste dager. Solen skinte, det var sikkelig høsttempraturer, jeg var med familien, vi kobla av med en tur, vi spiste god mat og skuldrene var senket. Når jeg la meg ned på fjellet der vi stoppet for å grille var det et øyeblikk der jeg ikke tenkte, og jeg kan faktisk ikke huske sist det har skjedd.

♡ Ukens sang: Jeg går ikke lei “Vi er perfekt men verden er ikke det” av Astrid S. Jeg fikk faktisk snap av en venninne som bor i Texas for øyeblikket at Astrid ble spilt på radioen der nede. FYSØREN så kult det er at noen får det til! Tommel opp.

♡ Ukens tåre: Jeg var på besøk hos bestemor og bestefar i går ettermiddag, og det er sikkelig rart. Det er sikkelig rart fordi det nå kun er bestefar. Det suger at livet skjer og at man er nødt til å miste mennesker man er glad i. Æsj. Kan man noen gang vende seg til det?

♡ Ukens klem: Jeg klarer ikke å vende meg til at det faktisk finnes mennesker som syntes det er hyggelig å møte meg, fordi de leser bloggen min. Altså, lille (gigantiske) meg. Ukens klem går til de jentene som gjorde det her om dagen.

♡ Ukens irritasjon: Les DETTE, så skjønner du. AAAAH!!!

♡ Ukens sitat: “Livet er faktisk ganske fint. Sånn når vi er sammen”. Lillesøs ass. Klok hu.

Nå sitter jeg og ser C spille kamp på TV. Jeg kan ikke vente med å ture nedover til Norrköping igjen om noen dager! Jeg skal klappe igjen macen nå, drikke Pepsi Max og spise toast. Yes.

Takk for at du leser!

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “Uken som gikk

  1. Dumpa plutselig innom her for første gang. Og jeg må si jeg er imponert! Du virker veldig velreflektert! Gleder meg til å følge deg videre 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *