HVA skjedde?

Categories Outfit

Tidligere i år leste jeg at det i år var populært med mønster denne sesongen, og at leopardmønster var et must. Jeg gikk inn på appen WISH, og bestilte meg kjolen til venstre. I dag, fire uker senere kom mitt salgskupp til 32,- kr. 

Jeg har sett dette på film, men at det SERIØST gikk an i virkeligheten kan jeg nesten ikke tro på. Kjolen jeg fikk er jo en helt annen enn den jeg bestilte, og det eneste som stemmer er størrelsen og 10 % av mønsteret. Jeg tror muligens ikke at den nye kjolen blir en favoritt allikevel…. Jeg vet ikke om det er mangel på byster, rumpe eller midje som gjør at dette var totalt katastrofe, men jeg tror sannelig jeg har fått med en ny kjole til Halloween. 

Amen, og godt kjøp.

 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

 

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “HVA skjedde?

  1. Baha. Du må se på andres vurderinger av produktet! Har altfor mye fra wish, men tror det bare er ett produkt som ikke funket til mitt formål.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *