Jeg er usikker

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hey dere! Jeg skulle gjerne ropt ut at det endelig er fredag, men jeg har ikke “fredagsfølelsen” i det hele tatt. Jeg savner litt den tiden der det var obligatorisk med taco, Idol og digg på fredagskvelden. Nå skjer det liksom så mye annet, og når jeg jobber så mye som jeg gjør har jeg sjeldent fri på lørdager lenger. Helgen er liksom ikke helt det samme som før, men sånn er det. Kanskje følelsen av helg kommer tilbake når man får barn en gang? Ikke vet jeg. I såfall. Denne uken har vært fin, innholdsrik og hektisk. Det er synd at det har bøttet ned i hele dag, for jeg trodde sommeren var på vei. 

Jeg har lenge tenkt på om jeg skal åpne snappen min. Mye fordi jeg ikke klarer å dukke så altfor dypt inn i mitt eget kommentarfelt og fordi jeg føler at jeg så gjerne skulle være tilgjengelig på en av plattformene. Jeg har bevisst stengt snappen min fordi jeg vet at jeg ikke vil klare å svare på alt, og fordi jeg ikke kan sitte å snappe med forskjellige mennesker om hva som skjer. Og rar som jeg er tar jo samvittigheten over da! Jeg snakket med Anne Brith om det i går, og hun sa det så fint at det var jobben hennes, og at det for henne var en selvfølge å være tilgjengelig på snap. Hmmm… Jeg vurderer det. Hvert fall å prøve kanskje? 

Hva tenker dere?

xxx

// Marty 

6 kommentarer

6 thoughts on “Jeg er usikker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *