12 ting som gjør meg glad

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

 

Det er mye som gjør meg glad, og her er 12 av de tingene:

 

♥ Når jeg kommer hjem til middag. Aaaah, det er så deilig når man er skrubbsulten også står middagen allerede på bordet… Skjer dessverre ikke oftere enn det må, hehe…

♥ Når jeg tror jeg har mer penger på brukskonto enn jeg egentlig trodde. Det er ekstra kjipt motsatt da, haha!

♥ Hvis noen holder opp døren for meg eller er sikkelig gentleman. Det er så sjeldent det skjer, og da er det ekstra hyggelig når noen gjør noe sånt. 

♥ Når noen gir et kompliment! 

♥ Når noen hjelper noen fremmede uoppfordret. Sånn som å følge noen som trenger hjelp over veien, med bilen eller med å bære poser.

♥ Når noen smiler og sprer positiv energi. Jeg elsker hvis fremmede spøker i kassen på butikken for eksempel!

♥ Når det kommer nye episoder eller sesonger av mine favorittserier………

♥ Ferske bakevarer. Det er så sjeldent jeg kjøper bakevarer, og mye av det kommer av at jeg ofte blir så sinnsykt skuffa. MEN! Hvis jeg er inne i en butikk eller på en kafe med ferske bakevarer… ALTSÅ nam!!

♥ Når folk faktisk klarer å heie på hverandre. Jeg mener jo at man skal kunne være uenige og diskutere seriøst, men da føler jeg at man på en måte bygger hverandre opp og at man på en måte heier på hverandre. Det er så mange som ikke unner andre å få det til, så når noen backer andre blir jeg sikkelig inspirert og glad. 

♥ Når jeg har en sikkelig god dag på trening og føler meg sikkelig bra!

♥ Når jeg klarer å bake en perfekt brownie….

♥ Når jeg får blomster! Jeg ELSKER å få blomster.

Ble nesten glad av å tenke på alt dette jeg altså. 

xxx

// Marty

2 kommentarer

2 thoughts on “12 ting som gjør meg glad

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *