Jeg kan ikke tro det

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Hey partypeople. Jeg håper dere har det fint! Herregud for en rar dag det har vært idag. Du lurer sikkert sykt på hvorfor jeg har den tittelen jeg har på dette innlegget, og grunnen er at jeg bare MÅTTE prøve og lage en så dramatisk overskrift, hehe. Jeg ser at så mange skriver slike overskrifter, og jeg blir like skuffet hver gang jeg klikker inn for å lese. C var med gutta tidligere i kveld, så jeg kokte meg pølser til middag og så på gårsdagens episode av Stian Blipp Show. Det er faktisk første gang jeg ser det, og jeg likte det veldig godt. Jeg måtte se når Grunde skulle løpe maraton, haha! Det er rett og slett ikke noe mer spenstig enn som så. 

I dag har jeg fikset neglene mine, spist en halvdårlig wrap, vært i møte og bare surret. Med andre ord, en sinnsykt lite produktiv fredag. Men HEY, sånn er det vel av og til. Nå skal jeg se på min nye favorittserie før jeg skal legge meg. Sorry hvis jeg skuffet deg med tittelen. 

Men fikk du forresten med deg DETTE innlegget? Det kan jeg love at ikke skuffer deg, hehehe. 

// Marty

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *