Jakke: H&M – Sko: Zara – Bukse: 2ndday

Hey.

Lørdag & jobb. 

Nå sitter jeg på baderomsgulvet og skriver. Jeg skal snart ture av gårde på jobb. C ligger og sover, og akkurat nå skulle jeg helst krøpet under dyna igjen. Neste helg er fri helg og jeg gleder meg masse! Samtidig så elsker jeg når det skjer mye og jeg elsker å jobbe. Helt på ekte faktisk, haha. I går var jeg på et SINNSYKT spennende møte, og jeg gleder meg enormt til å dele hva det handlet om. Jeg var også på en date med Kristin (Styleconnection) i går kveld, og for en kul dame. Aaah. Seriøst! Nå skal jeg hoppe i dusjen før jeg skal hoppe i mine nye røde bukser fra DAY, elsker de. 

Xoxo

// Marty 

 

1 kommentar

1 thought on “Todayyy

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *