Liste over desember

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️


 

Dette vil jeg gjøre i desember:

♥ Sette av tid! Jeg vil sette av tid til å gjøre ting jeg har lyst til. Tiden finnes jo, men jeg har lyst til å prioritere pepperkakebaking, ordentlig julegaveshopping, lage krumkaker og dra på julekonsert. 

♥ Rydde i klesskapet. Jeg har veldig lyst til å ta en sikkelig opprydning å finne frem gamle ullgensere, ullundertøy og stæsj som jeg aldri bruker lenger og gi det bort. 

♥ Møte gamle bekjente! Jeg har lyst til å gjennomføre avtaler som aldri blir noe av. Jeg har lyst til å møte noen av de man møter på trikken og avtaler å drikke kaffe med, men som aldri skjer. 

♥ Skrive julekort. Jeg har lyst til å lage personlige og hyggelige julekort til mine nærmeste som de kan lese på julaften! Jeg syntes ofte at gaver blir så upersonlig og glorifisert, og jeg syntes jo selv at det er mye hyggeligere å få noe gjennomtenkt og hyggelig selv. 

♥ Legge bort mobilen. Den tar AAAAALT for mye unødvendig tid. Jeg har lyst til å oppleve, nyte og glede – uten den også. 

♥ Skille mellom jobb og fritid. Jeg tror at det er viktig å klare og skille mellom arbeid og privat. Jeg er personlig altfor dårlig til det. Det kommer mye av at jeg er på 24/7 i min jobb, men da tror jeg det er viktigere å skille enda mer. 

♥ Se tre julefilmer! Desember flyr ofte altfor fort unna og jeg syntes ofte at jeg sitter igjen og føler at jeg har gått glipp av så mye, og det vil jeg ikke i år. 

♥ Gå på julemarked! Det skal jeg faktisk i dag og jeg gleder meg. 

// Marty. 

 

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Liste over desember

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *