Jeg vil være ærlig med dere

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Oh boy. I dag føler jeg meg så på halv tolv at halve kunne vært nok. Jeg føler meg rett og slett både tom, teit og ubrukelig. Jeg veit ikke helt om jeg skal le eller gråte, det flyr en haug av tanker gjennom hodet mitt og det bobler over av følelser.

Jeg føler ikke at jeg strekker til, jeg føler ikke at noe av det jeg gjør er godt nok og jeg føler meg rett og slett skikkelig udugelig. Og jada, jeg veit at jeg ikke er det – Etter en halvtime med mamsen på telefonen så har jeg fått det inn med t-skje at jeg ikke er det (😂) men allikevel så seirer de kjipe følelsene idag.

DRITT. Rett og slett.

Jeg føler meg som en dårlig venn, en dårlig kjæreste og en dårlig kollega. Blant annet. Jeg føler at jeg har så mye på hjertet, men at jeg ikke får det ut, at jeg snubler i mine egne følelser og tanker og at det ikke får blitt nok. Eller, det blir aldri bra nok. Riktig nok.

Jeg er rett og slett lei meg, forvirra og sur.

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke oppdatere bloggen med noe annet enn hva jeg føler virkelig gjelder idag, for jeg føler egentlig at jeg ikke har noen ting å komme med, men så bestemte jeg meg for å gjøre det allikevel. Rett og slett for å stikke innom å si hei, for å si at du ikke er alene om du også skulle ha en sånn dag i dag du også og minne deg på at verken jeg eller du er så håpløse som vi kanskje føler oss som.

Og hallo, drittdager er jo dessverre et faktum av og til, og det får bare værra si.

Nå skal jeg logge av for idag, legge vekk mobilen og gjøre noe som gjør meg godt! Kanskje jeg skal stikke og bade?

Jeg håper at dere har hatt en bra onsdag 💘 Fortsett å spre kjærlighet og stå opp for urett.

Klem fra hu som håper at morgendagen blir bedre!

 

21 kommentarer

21 thoughts on “Jeg vil være ærlig med dere

  1. Takk for at du deler. <3 Har hatt det sånn noen dager nå.. Jeg er helt tom, vet ikke hva som er feil, hva som plager meg.. Jeg blir redd for meg selv. Tenker på letteste måte å dø på, om noen ville kommet i min begravelse, om noen blir skikkelig lei seg, eller om det blir en lettelse for de uten meg.. Så, sånn har jeg det.. Helt ærlig, ikke noe filter her! Livet med psykisk sykdom..

  2. Skulle ønske jeg kunne gi deg en god klem nå!❤️ Det du deler er så viktig og jeg er utrolig glad for at du forteller om sånne dager også, selv om det må være vanskelig å dele det med så mange som vi er. Tusen takk for at du er så ekte og ærlig! Verden har så godt av det og ikke glem at du er bedre enn bra nok.❤️

  3. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du bare ikke kunne lagt deg flat i dag. Eller i går for den saks skyld. Men, jeg skal «være helt ærlig» med deg.
    Det var feil tidspunkt å sette fokus på deg og dine kollegaer, ikke riktig tidspunkt å prøve og ta Mads Hansen på noe, du ordla seg feil og skulle heller lagt fokus på å spre informasjon og sette lys på hvordan du og følgerne dine kan bidra.
    Kjipt at du har en dårlig dag, supert at du inviterer følgerne dine til å møte opp på fredag!

  4. Har du bare begynt å skrive «la meg være ærlig» «jeg skal være helt ærlig» «jeg vil være ærlig med dere»
    Rett og slett fordi folk irriterer seg over at du bruker samme overskriften hver uke? Igjen, det ødelegger hele budskapet ditt.

  5. Ganske irriterende at du aldri svarer kommentarer forresten. Sånn som når «Maren» skrev over her, det er jo absolutt sant, og man trengte ikke se instastoryen eller snapstoryen din for å endre syn. Hver gang noen kommer med et godt argument for at det du skriver/gjør er feil, så skriver du alltid bare at det er de som misforstår.
    Du trenger selvinnsikt.

    1. Jeg svarte jo på det på Instatory – Derfor jeg henviste til den. Jeg sa at jeg står for at jeg syntes det er grisekjipt at MANGE store profiler ikke har valgt å bruke plattformene sine til å slå i bordet, men jeg fikk ikke frem budskapet mitt godt nok i innlegget – Som var det jeg så på story! 🙂

    1. Jeg skjønner at du på genrelt grunnlag syntes at jeg er skikkelig håpløs – Og det får jeg ikke gjort noe med. MEN! Jeg står innenfor at jeg syntes det er dårlig at mange ikke har valgt å bruke stemmene sine, og det kommer jeg aldri til å legge meg flat for. Jeg fjernet innlegget fordi jeg bomma 🙂

  6. Hei! Du er absolutt ikke alene om å ha sånne dager. Jeg har etterhvert lært å akseptere disse følelsene også, og ønske dem faktisk litt velkommen, uansett hvor absurd det høres ut. Da blir det enklere å ikke legge så mye i det etterhvert, og bare si feks, ja okey, nå har jeg det sånn, da får jeg lov å ha det sånn. Det funker på meg hvertfall ❣️

  7. Hei! Du er absolutt ikke alene om å ha sånne dager. Jeg har etterhvert lært å akseptere disse følelsene også, og ønske dem faktisk litt velkommen, uansett hvor absurd det høres ut. Da blir det enklere å ikke legge så mye i det etterhvert, og bare si feks, ja okey, nå har jeg det sånn, da får jeg lov å ha det sånn. Å det går ikke an å være perfekt hele tiden, det er også helt lov! Få ut følelsene, gråt og vær litt lei, det er lov. Og helt menneskelig. ❣️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *