GJETT HVA… 😍

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Akkurat nå befinner vi oss på Nesodden. Og hvis du lurer på hva jeg gjør her? Jo, fordi lillesøster delte en stor nyhet med meg her om dagen. Eller, jeg trodde det var en stor nyhet. Den andre grunnen til at jeg er her er jo at jeg egentlig trengte litt familiekos og oppmerksomhet, men hey – Det kom vel ikke som et sjokk. 

I går var storebror og kjæresten hans her og vi grilla her hele gjengen. Snart skal jeg og lillesøs avgårde til fotballbanen for å spille litt før jeg og C skal ture hjem igjen. I kveld kommer Marie, en venninne og i morgen kommer Sara og Emil på besøk. Herregud som jeg koser meg. 

Uansett… Jeg fikk følgende melding fra lillesøster for et par dager siden:

 

Hun har dratt den SÅ langt, og mens vi først er inne på denne meldingsdialogen… Hvor irriterende er det ikke med søsken eller andre som sier “du trenger vel ikke å vite alt vel”. Ehm jo, det gjør jeg faktisk! HAHA.

Lillesøster har hauset det opp og fått mamma og pappa til å ikke si noe som helst, for jeg skulle bli SÅ overrasket. Og om jeg ble overrasket? Ja, det kan man mildt sagt si…

I mitt hode hadde jeg nemlig allerede planlagt et gedigent poolparty, men jeg tror kanskje jeg må legge de tankene død 😂

Takk for knuste forhåpninger…. HAHA! Gjett hva du liksom. 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *