Nå svarer jeg på spørsmålene deres!

Categories Spørsmål & Svar ⁉️

Endelig søndag, endelig litt søvn og endelig litt fri. Jeg ligger som vanlig i sengen når jeg skriver dette innlegget og jeg kom nettopp på at jeg har svært lite frokost i leiligheten min. Jeg tror kanskje jeg har et eple og en energibar, eller tre. Ops. Noen jeg kan komme på frokost til? HAHA! I morgen må jeg dra og handle ordentlig. Jeg farter så mye og det skjer så mye i hverdagen, så jeg føler at jeg stort sett spiser alle andre steder enn hjemme hos meg selv. 

Uansett. Jeg skal på fotballtrening om noen timer, etter det skal jeg gjøre unna litt jobb og så skal jeg chille. Skikkelig. I kveld skal jeg se på seriene mine, spise noe digg mat og bare være. Det gledes. 

Men, før alt det, er det klart for ukens spørsmål og svar:

Hvordan har du det nå?

Jeg har det veldig fint, men jeg er fryktelig sliten mentalt. Denne uken har tatt på og jeg er veldig tom i hodet. Irriterende tom. Men, utenom det og at det har vært litt heftige tak på privaten denne uken, så har jeg det veldig fint. Jeg håper dere også har det fint <3

Blir man sminket før man skal på God Morgen Norge?

Ja, og det er skikkelig luksus. 

Får man noen gang beskjed om hva man skal si på God Morgen Norge?

Nei, det har hvert fall aldri jeg gjort. Jeg syntes det som jobber med, for og bak God Morgen Norge er helt fantastiske og jeg syntes alltid at det er skikkelig stas å være der. 

Hvem var du på dobbeltdate med i går?

Viktor, Katrine og Mr. X! 

Hva er det siste du spiste?

Det var muligens sjokkis i går kveld, hehehehe.

Hva var snittet ditt på ungdomsskolen?

Ohoi. Det husker jeg faktisk ikke! Men jeg tenkte faktisk på at jeg savnet ungdomsskolen her om dagen. 

Hvorfor har du så lite kontakt med “de gamle vennene” dine?

Hmm… Jeg vet egentlig ikke. Jeg har som jeg har sagt før ikke noe usnakket med noen (som jeg vet, haha) og det er alltid hyggelig å se folk. Jeg traff på to stykker i går faktisk, og det er alltid kjempehyggelig! Jeg tror liksom bare at livet har kommet litt i mellom, at de gjør sitt og at jeg gjør mitt, men ja. Jeg heier på alle og håper at de heier på meg 😍💪🏻

Skal du også fjerne silikonen din?

Hvilken silikon? 😅

Hvem er den siste du snakket med på telefonen?

August. Vi FaceTimet i natt, og pratet mellom alt mellom himmel og jord. Bokstavelig talt, haha! 

Hva skal du på nyttårsaften? 

Hmm, det vet jeg ikke enda. Jeg har hvert fall bestemt meg for at jeg skal være med mennesker som gjør meg glad og at jeg skal gjøre det som gjør at jeg har det bra, uten å være så opptatt av hva alle andre gjør. 

Hvis du kunne sagt en ting til de som skriver dritt/hat om deg, hva hadde det vært?

Hva tenker du om at noen mener at du lyver når du skriver innleggene dine?

Jeg tenker litt sånn at de som tenker det får gjøre det, også får vi andre tenke det vi gjør. Jeg får dessverre gjort lite med hva folk tror, for folk vil tro akkurat hva de vil selv og det må jeg bare akseptere. 

Når var du sist på byen?

Det er egentlig litt for lenge siden. Skjerpings. Eller ikke, haha. Er jeg kjedelig?! 

Hvor mange har du ligget med?

Dette spørsmålet kommer HVEEEEEER eneste uke, og jeg tenker litt som så at det er min business jeg altså. Sorry til alle nysgjerrigperer. 

Hva syntes du om at så mange personer lager sanger om dagen?

Jeg tenker svært lite på akkurat det hvis jeg skal være ærlig, men jeg kan godt tenke meg at det er litt kjipt for de som faktisk er og ønsker å være artister og som jobber knallhardt for det hver eneste dag.

Hva heter du til mellomnavn?

Det tok jeg bort da jeg var 16, så jeg heter bare Martine Halvorsen <3

Vet du hvor mange bøker du har solgt hittil?

Nei, jeg har faktisk ikke peiling. Jeg tror det har gått veldig fint, men jeg er ikke så godt oppdatert på akkurat det! TAKK til alle som leser den og deler den. Jeg er skikkelig ydmyk og stolt. 

Hvem tilbringer du mest tid med av de andre bloggerne?

Hmmm… Det blir nok de andre som er med i People-gjengen hos Egmont! De er skikkelig bra. 

​Har du noen tatoveringer?

Nei! Jeg har faktisk ikke lyst på det heller. 

Snakker du egentlig dialekt?

Jeg snakker bokmål, og jeg liker å tro at jeg er veldig flink til å snakke andre dialekter. Det er jeg ikke. 

Er du flink til å synge?

Nei, det er jeg virkelig ikke. MEN! Jeg elsker å gjøre det for det, haha. Jeg trodde at jeg var skikkelig flink når jeg var yngre. 

Hvilken posisjon spiller du på fotballbanen?

Jeg har vel egentlig alltid vært midtstopper, men etter at jeg begynte å spille igjen så vil jeg kalle meg en real potet, haha. Funker til alt. Eller. Brukes til alt, tenker jeg at vi sier. 

Stemmer det at du har fått deg en ny jobb?

HAHAHA, yes. Det skal sies at personen som stilte spørsmålet gleder seg veldig til jeg skal dele det, haha. Jeg tror jaggu jeg skal dele det i kveld jeg! Stay tuned. 

Nei, det får holde for denne gang. Nå skal jeg dra på frokostjakt, også snakkes vi senere. Jeg håper at dere har det fint og at søndagen deres blir topp 💘

// Marty 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *