Ja, sånn er det…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Denne kroppen har funnet plassen sin i sofaen for i kveld for og si det sånn. Og nei, jeg kan love deg at jeg ikke ser ut som på bildet over. Hadde det enda vært så vel. Jeg har funnet frem sjokoladeskåla og jeg skal straks avslutte arbeidsdagen. Jeg fant ut at det er veldig på tide å logge av etter at jeg hadde latt kjøleskapsdøra stå oppe i en time. Ja, jeg glemte det. Akkurat nå er jeg lykkelig for at jeg bor alene og at kvelden skal tilbringes alene. Jeg tror neppe at jeg hadde tilført noen noe form for fredagsstemning akkurat nå og apropos den sjokoladeskåla… Den skal jeg ha for meg sjæl her jeg er sliten, sur og seig. HAHA! 

Dagen i dag har vært seig, jeg har vært tung i hodet og jeg har vært sliten. Natt til idag var ganske heftig og tung (les om hva som skjedde HER). Men, sånn er det og noen dager er tunge – Det veit vi jo alle. Heldigvis blir morgendagen bedre. Da er det duket for DET NYE LIVE der jeg skal holde et foredrag og det er duket for dobbeltdate på kvelden. Ja, jaggu. Jeg har blitt en som drar på dobbeltdates. Jeg husker at jeg gjorde en del av det på typ barneskolen (om det kan kalles date, noe det ikke kan når jeg tenker meg om). Da var vel egentlig grunnen at ingen av oss turte å være alene. Det er heldigvis ikke ståa nå, og jeg gleder meg masse. Det skal bli fint med en dag bestående av inspirasjon, fine mennesker og litt latter. I morgen er jeg klar for det igjen. 

Nei, nå begynner snart Idol og jeg har sutret hele uken for at jeg ikke fikk sett det forrige fredag, så nå skal jeg sitte benka foran TV-skjermen. Forresten, det er sånn jeg ser ut nå:

Jeg stortrives.

Ta vare på deg selv og hverandre 🖤

// Marty 

3 kommentarer

3 thoughts on “Ja, sånn er det…

  1. Håper du får en digg kveld med sjokkis og cola 🌸 kom egentlig over bloggen din som en følge av å ha kommet over en artikkel om all dritten du får slengt etter deg. Og jo mer jeg leser, jo mindre skjønner jeg hvorfor du hetses sånn?! Du er da både velformulert, oppegående og vakker! Jeg forstår mindre og mindre av denne verden jo eldre jeg blir (godt over 30 her). Men rock om – du har masse bra å komme med og er et flott forbilde! Dattera mi må gjerne lese din blogg når hun blir større 👧🏼😀 Og teksten din fra i går om venninna di er sterk, du viser virkelig at du er et flott medmenneske som stiller opp, med mye kjærlighet og omsorg. ❤️🌸

  2. hey…her kommer hu derre gamle kjærringa ….nei jeg håper at det ikke er det du tenker for hver gang jeg rabbler ned ord og settninger…..
    Jeg har jo selv et barn som er et år eldre enn deg og det er min yngste,men jeg synes at du er blitt så voksen og så vakker..det var noen andre her som mente også.
    Du har et så pent smil og jeg har forstått at de som smiler og viser tenner er sykt perfekt,men det skal man vel ikke henge seg opp i.
    noen smiler med munn og andre har et glimt i øya eller så har de begge deler.
    Kos deg med sjokolade og Colaen din og tvn.
    Jeg håper du får en fin lørdags kveld.
    Hilsen V.Pettersen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *