En drøm har gått i oppfyllelse!

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Foto: Nora Angeltveit 

En drøm har gått i oppfyllelse… 

For tja, hva kan det være… To år siden tror jeg at det er. Ja, to år. For to år siden satt jeg og bladde i magasinet Det Nye. Det besto av så mange kule damer, så mange inspirerende tekster og så mye bra innhold. Jeg hadde frem til da lest magasinet nå og da, men det var noe som traff meg spesielt for to år siden. Kanskje var det satsningen deres med å bruke kule, sterke, inspirerende og bra profiler inn mot magasinet, kanskje var det samholdet eller kanskje var det bare at det at det traff blink. Jeg tror kanskje det var en blanding av alt. 

For to år siden satt jeg og tenkte at jeg en dag har lyst til å være en av jentene som er med på å skape Det Nye. En av jentene som er med i gjengen De Nye, en av jentene som skriver, som deler og som inspirerer. Faktisk, så ble det en drøm og hvis jeg skal være helt ærlig så trodde jeg kanskje at det skulle forbli en drøm. Ikke fordi jeg ikke har troa på at alt er mulig og alt det der, jeg forsto kanskje bare ikke at jeg kunne få det til. At lille meg, fotballspilleren fra Nesodden, hun høye, hun folk alltid har hatt en skrekkblandet fryd til og hun som ikke helt visste og for så vidt fortsatt enda ikke vet helt hvem hun er,  kunne få til noe som virket så fjernt. Da var jeg 18 år gammel, sint på mye, forvirra og sulten. Sulten på livet, motivert og engasjert. 

Nå, idag er jeg 20 år gammel, jeg er fortsatt forbanna på mye, jeg er ikke like forvirra, og sulten? Ja, det er jeg. Både på is og på livet. På mange måter har jeg aldri vært så motivert, engasjert og klar som jeg er nå. Jeg er glad og jeg har det bra. Og vet dere hva? I dag kan jeg stolt dele at jeg har fått lov til å bli en av profilene til Det Nye. Jeg er en del av De Nye-gjengen og jeg er skikkelig stolt. Herregud. Hva er det man ikke får til hvis man har litt tro på seg selv og jobber hardt a? 

I tiden fremover kommer jeg, ved siden av alt det andre spennende jeg driver med, til å være synlig i Det Nye, på www.denye.no og sammen med De Nye-gjengen. Jeg er både takknemlig, glad og ikke minst ja, stolt. Men det har jeg jo allerede sagt. Men, jeg er skikkelig stolt. Sånn på ekte, og det er faktisk ikke så ofte at jeg er. 

Også er det litt kult å vise alle som ikke har troa på meg, alle som har sagt at “jada, vi får jo se hvordan det kommer til å gå” og “hun må slutte å tro at hun er noe” at jeg faktisk er noe, at jeg er faktisk er skikkelig bra og dyktig og at det går så forbaskande bra. Skitt, det er digg det 💪🏻

Ny utgave av Det Nye er ute i butikk idag. 

Jeg gleder meg masse til tiden fremover og takk til alle som følger meg og som heier. Dere er skikkelig kule 🖤

// Marty 

 

3 kommentarer

3 thoughts on “En drøm har gått i oppfyllelse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *