Akkurat nå…

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

A K K U R A T  N Å:

Gjør jeg… Akkurat nå ligger jeg hjemme i sengen min hos mamma og pappa. Mamma sitter i stua og ser på reprise av Skal Vi Danse, ja, noen er såpass ivrige at de gjør det, og ja, mammaen min er en av de. Om hun har fått med seg hvem som har røket ut? Oh yes. Pappa og søs er på trening og jeg jobber. 

Har jeg på meg… En hettegenser fra Holzweiler og en eldgammel joggebukse fra Second Female. Jepp, det er vel typ favorittantrekket mitt.

Hører jeg på… «Always Remember Us This Way» – Lady Gaga

Snapper jeg med… Benedikte. 

Tenker jeg på… At jeg egentlig må gjøre ferdig et foredrag jeg skal holde neste helg. Herregud, er det neste helg allerede?! Wow. 

Har jeg det… Veldig fint, bortsett fra at jeg ble litt stresset over det foredraget, haha! Jeg gleder meg skikkelig til å holde det, og egentlig har jeg kontroll så jeg skal skjerpe meg og ikke stresse over det. 

(Beate) 

Irriterer jeg meg over… Bloggere som kaster et dårlig lys over bransjen vår som egentlig er skikkelig inspirerende og kul. Ja, og over katten (Beate) som klør neglene sine, eller hva det heter, på Mac-coveret mitt. Kjempe irriterende altså 😂

Venter jeg på… At Mr. X skal ringe. 

Angrer jeg på… At jeg ikke tok med meg vann inn i senga før jeg la meg her. Latskap kaller man det. 

Bekymrer jeg meg over… En venninne som står ovenfor et veldig livsavgjørende valg i disse dager. 

Vil jeg ha… Hjemmelagde boller og jeg vet at mamsen er på saken. YES!!!! Jeg craver på solo også, så jeg spurte akkurat pappa om han kunne stoppe og kjøpe det…

Skal jeg… Reise meg opp og tisse. 

Jeg håper onsdagen deres har vært finfinfin 💖

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *