«Hvor mange har du egentlig ligget med?»

Categories Tanker 💭

I går skulle Mr. X (jepp, fortsatt han som får meg til å smile litt ekstra om dagen) skrive handleliste på min mobil. Vi skulle spise taco og jeg hadde klart å smiske meg til at han skulle dra og handle, mens jeg ble værende hjemme. Det eneste han krevde i gjengjeld var at jeg hjalp han med å skrive ned alt vi trengte. Siden min mobil lå nærmest gikk han inn på min mobil og begynte å notere det vi skulle ha på notater inne på min mobil. Og etter at ting som salat og tacokrydder var notert ned bladde han seg tilfeldigvis gjennom andre notater på mobilen min. 

Vi kan jo si det sånn… Jeg er av typen som noterer det aller meste. Alt fra jobb, til ting jeg sa som var morsomt og ting jeg absolutt må huske på. Så, det er relativt underholdende til tross for at jeg ikke har peiling på hvor mye rart som står der. Eller… Hadde. 

For han lo av et par notater. Som for eksempel et dikt jeg spontant hadde skrevet ned og en motivasjonsmelding til meg selv. For ikke å snakke om når han så at en av de første meldingene jeg hadde sendt til han var nøye planlagt på notater (jepp, jeg planla den i fem dager før jeg sendte den). Plutselig ble han stille, og jeg skjønte at han hadde trykket seg inn på noe jeg ikke kunne huske hva var, og jeg så at han både ble klein og ganske forvirra. 

Han trykket seg nemlig inn på lista som heter: 

🌟-gutta, og du kan tro at han ble stille, samtidig som han forsøkte å flire av det. 

Viktor…

Lukas…

Anders…

Tobias… 

Marius…

Henrik…

Nicklas…

Mathias…

Noah… 

Tommy…

Stian…

Trond…

Kjetil…

Kevin…

August…

Daniel…

Morten… 

Sivert…

Emil… 

Niklas…

Ulrik…

Martin…

Mats…

+ x-antall mannlige navn til. Og vi snakker gaaaaanske mange navn til. 

Ja, du skjønner greia. Og spørsmålet kom… Nemlig: “Er dette liksom liggelista di? Og hvor mange har du egentlig ligget med?” 😅

Og hvem ble blek da? Jo, jeg. For jeg kunne ikke, uansett hvor hardt jeg prøvde, huske om jeg en gang hadde laget meg en liggeliste. Skitt. Hadde jeg skrevet ned noen navn en gang? Hvor i alle dager kom egentlig disse navnene fra?!

Jeg ba derfor om å få se lista etter å ha forsøkt å fomle frem noe klokt og etter å ha hatt en del pinlige minutter. 
 

via GIPHY

Og det var da jeg kom på det. 🌟-gutta var alle gutta som ble invitert i bursdagen til broren min for MANGE år siden og etter hvert som det gikk opp for meg, begynte han også å forstå det. Det var bare så fint at jeg forsto det etter at jeg hadde prøvd å forklare at det er helt normalt å både ha lister på hvem man har ligget med, klint med og hvem man vil prøve seg på. Og at at det var greit for å ha en viss kontroll og at jeg muligens hadde feilinformert han om hvor mange som egentlig står på den lista. 

For ikke å snakke om at jeg hadde solgt inn at jeg er en sånn en… En sånn som har sånne lister… Når jeg egentlig bare hadde vært grei og arrangert bursdag. 

La oss si det sånn… Hurra for liggelister, 🌟-gutta og hemmelige notater – Det kan jo skape mye god stemning… 😉 Det ble taco da. Tross litt pinlig stillhet og litt forklaringsproblemer fra min side. 

Facebook HER – Instagram HER – Snapchat Martinehalvs 

// Marty 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *