Bildene fra boklanseringen:

Categories Hverdagskaos 🏃🏼‍♀️

Reklame | Egen bok

Jeg tror aldri at jeg har vært så svett, stolt og rørt som jeg var denne kvelden. Det var så gøy og ikke minst stas! Takk til dyktige og talentfulle Noah Spange for bildene, til Michelle Aavitsland som sang og til Sofie Frost som rocka med slampoesi! For ikke å glemme Stampen for lokalet og Ballongbuketten for de fantastiske ballongene 🎈🎈

Hvis du vil bestille boken kan det gjøres HER. Du kan også sende meg en mail på [email protected] hvis du ønsker en signert bok med personlig hilsen til deg eller en du er glad i! 

Jeg er heldig ❤ TAKK! 

// Marty 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Bildene fra boklanseringen:

  1. Hei fine vakre deg jeg har boka di kommer du til Larvik engang håper jeg at du vil signere boka mi ❤❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *